زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: پس از پایان مهلت ثبت نام خودروهای ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش مستقیم که از پنجم بهمن ماه تا هفتم بهمن ماه 1400 ادامه داشت، زمان قرعه کشی برای اعلام نتایج و اسامی برندگان اعلام شد.

این طرح سه محصول بنزینی پارس، سقف شیشه ای دستی پژو 207 و توربوشارژر اتوماتیک دنا پلاس را عرضه خواهد کرد. مشتریان نهایی امروز شنبه 8 بهمن ماه به قید قرعه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی مشخص می شوند.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد رهگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ می بینید.

نحوه جستجو با کد رهگیری و کد ملی برنده ایران خودروی ویژه باخمن 1400

کد ردیابی برنده هفت رقمی است و اعداد شروع در این لیست شماره ردیف برنده است. داوطلبان می توانند از میانبر ctrl + f برای جستجوی شماره پیگیری خود استفاده کنند.

پس از فشردن کلید ترکیبی بالا، کادر کوچکی در گوشه سمت راست بالای صفحه باز می شود و شماره پیگیری خود را در قسمت جستجو وارد کرده و در کنار فیلد تعداد یافت شده از بین 15000 کد رهگیری را به شما نشان می دهد.

اگر عدد یک را دیدید به این معنی است که کد رهگیری شما در لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو قرار دارد اما اگر عدد مقابل متن صفر بود در قرعه کشی برنده نشدید.

بیشتر بخوانید  ماجرای افزایش قیمت نان در ایرانشهر چه بود؟


دیدگاهتان را بنویسید