جنجال سارا و نیکا با عکس همسر مهدی قائدی



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: سارا و نیکا متولد 8 مرداد 1383 در تهران و مقیم سوئد. سارا و نیکا آنها برای اولین بار در سریال پایتخت درخشیدند سارا و نیکا او در حال حاضر در سوئد زندگی می کند سارا و نیکا آنها با سریال پایتخت محسن تنابنده به شهرت رسیدند.

سارا و نیکا

والدین سارا و نایک فورگانی

پدر و مادر سارا و نیکا در سوئد زندگی می کنند و اطلاعات موثقی در مورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا نیز در سوئد زندگی می کنند و سالی یک بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. در طول فیلمبرداری که چندین ماه طول می کشد، او با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می کند.

آموزش سارا و نایک فورگانی

دو خواهر در دبیرستان هستند. آنها به سختی درس می خوانند تا در سریال حاضر شوند و زودتر از سایر دانش آموزان در امتحانات شرکت کنند.

سارا و نیکا

علایق سارا و نایک فورگانی

سارا و نیکا در مصاحبه های مختلف رسانه ای همواره به این سوال پاسخ داده اند که علاقه مند به بازیگری هستند، هنوز تصمیمی نگرفته اند و می خواهند ادامه تحصیل دهند. نیکا علاقه زیادی به دامپزشکی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار سگ های مختلف منتشر شده است.

ازدواج سارا و نایک فرقانی اصل در سریال پایتخت 5

بیشتر بخوانید  بررسی راهکار خروج شرکت مخابرات از بحران مالی؛ از اصلاح تعرفه تا جمع‌آوری تشکیلات هزینه‌بر و ادغام با همراه اول

سارا و نیکا این سال‌ها پر رنگ‌تر شده‌اند و دارند سریال پایتخت را می‌سازند، هرچند در سریال پایتخت یکی از دیالوگ‌هایشان بسیار کوتاه و تک کلمه‌ای بود، اما با بزرگ شدن دوقلوها، نویسندگان بال آزاد برای نوشتن متن. . بنابراین در پایتخت 3 نام رستوران هما و خاله فهیما رستوران سارونیکا بود که بخشی از ماجرا بود.

اما با حضور سارا و نیکا در سریال پایتخت 5 قسمت دیگر از داستان به آنها داده شد تا جایی که هومن حاجی عبدالهی بازیگر نقش رحمت در این سریال از ارسطو می خواهد که سارا و نیکا را به برادرانش رحمان بدهد و رحیم. و این نویدی است که حضور سارا و نیکا در پایتخت او را 5 رنگ پر رنگ تر می کند یا در قسمت اول سریال سارا و نیکا عمه خود را به درمانگاه می برند که در مجلس در حال نقاهت است!

سارا و نیکا

مصاحبه با سارا و نیک

سارا و نیکا دوران کودکی خود را در پایتخت گذراندند. شاید به همین دلیل است که او در پشت صحنه زندگی می کند. از روز اول رامین فر و محسن تنابنده بابو و مامان به رم دعوت شدند و به این ترتیب مسافت کمتر شد. آنها چشمان پایتخت هستند و برای خوشایند دوقلوها دست به هر کاری می زنند.

اولین تجربه بازیگری بعد از هشت ماه

سارا: اولین بار در هشت ماهگی در «دوباره زندگی» بازی کردیم. ما از آن زمان چیزی به یاد نداریم، اما مادرمان می گوید که آقای رسول خاتمی که آن زمان ما را از «دوباره زندگی» می شناخت و ما را از نزدیک با پژته می شناخت، زمانی که به عنوان دوقلو به دنبال آقا می گشت. پایتخت برای «پایتخت» ما را معرفی کرد و بعد از اینکه به دفتر رفتیم، برزو نیک نژاد تست ما را داد و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم.

بیشتر بخوانید  در صورت عدم اقدام اصلاحی ، آسانسور گوندولای گنج نامه بسته خواهد شد

سارا و نیکا

بعد از پایتخت 2 به سوئد رفتیم

نیکا: بعد از حضور در پایتخت 2، برای تحصیل و زندگی با مامان و بابا به سوئد رفتیم. در ابتدا رفتن به مدرسه در سوئد برای ما سخت بود، اما به سرعت دوستان زیادی پیدا کردیم و اکنون دوستان سوئدی زیادی داریم.

وقتی بچه های دوقلو جای ما را می گیرند

سارا: این داستان تا زمانی ادامه داشت که ما کاملاً آماده حضور در پایتخت 4 بودیم که یک بار شنیدیم که دوقلوها نقش سارا و نایک را بازی خواهند کرد. ما در آن لحظه خیلی ناراحت بودیم، اما مادرمان گفت خیلی خوب است که دو بچه دیگر که دوست ما هم هستند بازی کنند و از این بابت خوشحال شدند، اما از آنجایی که ما پایتخت را خیلی دوست داشتیم، دوست داشتیم تنها باشیم. ما نقش خود را ایفا می کنیم.

چگونه به پایتخت بازگشتیم؟

نیکا: ما حضور را لغو کردیم، اما چند روز بعد آقای تنابنده که برای ما هنوز پدر داستان است، به مادرمان زنگ زد و از او خواست که به ایران بیاید. بابا محسن گفت خانم غفوری قبل از اینکه دنبال دوقلو بگردیم چند بار از طریق وایبر با شما تماس گرفت ولی شما جواب ندادید! آن هم در زمانی که خطوط وایبر در سوئد دچار مشکل شده بود و ما اصلا متوجه تماس آنها نشدیم.

داستان تحصیل ما در سوئد

سارا: روال مدرسه این بود که یک بخش برای ملیت های مختلف وجود داشت. مثلا دپارتمان ایرانیان که در آن درس می خوانیم و بعد از مدتی حضور به صلاحدید استاد کلاس های زبان سوئدی را راه اندازی کردیم و به این ترتیب زبان مشترک ما با بچه های دیگر از ملیت های مختلف سوئدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید  علت سفت شدن مدفوع سگ چیست؟

نیکا: قبل از اینکه برای حضور در پایتخت 4 به ایران سفر کنیم، فصل امتحانات ما بود، برای اینکه امتحانات مزاحم سفرمان به ایران نشود، مادرمان با مدیر مدرسه صحبت کرد و از معلممان خواست که من و سارا در امتحان شرکت کنیم. . حدود یک ماه به شدت درس خواندیم و سعی کردیم برای پایتخت 4 آماده شویم، با وجود اینکه ماه بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، به عشق پایتخت تمام این مشکلات را تحمل کردیم.


دیدگاهتان را بنویسید