تغییر جنسیت بازیگر معروف جنجالی شد + تصاویر



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: احمد ملیح یلماز که تجربه چندین ساله بازیگری تئاتر و سریال را در حین برنده شدن جایزه “بازیگر جوان آینده” بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم توپ طلای آدانا دارد، در سخنانی روی صحنه گفت: جایزه بازیگر زن “اگر من” آینده را بگیر. “برای من، این تمام شده است. «یعنی این شغل برای من مشکلی ندارد.

احمد ملیح جیلماز

او گفت: “از آنجایی که من در حالت خلسه هستم، دیگر لازم نیست دور باشم، نیازی به ژل زدن لب هایم ندارم، من خودم را اینگونه دوست دارم.” »

او این کار را در مراسم اهدای جایزه انجام داد.

احمد ملیح یلماز بازیگر، فارغ التحصیل دانشگاه آنکارا، دانشکده زبان، تاریخ و جغرافیا، گروه تئاتر است. او با شخصیت «جلیل تمساح» در سریال پرطرفدار چوکور که سال گذشته در آن ایفای نقش کرده بود، جلب توجه کرد.

یلماز که در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی زیادی بازی کرده است، در عکسی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، خود را یک ترنس معرفی کرد. خبر تغییر جنسیت این بازیگر خیلی زود به تیتر داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

بیوگرافی احمد ملیح یلماز

احمد ملیح یلماز در سال 1989 در آنکارا به دنیا آمد. او از گروه تئاتر DTCF در دانشگاه آنکارا فارغ التحصیل شد. احمد بازیگر باتجربه تئاتر است. او با بازی در نمایشنامه «داستان وویزاک» به کارگردانی اردال بشیکچی.لو بسیار محبوب شد.

بیشتر بخوانید  تعداد بیماران تاجی بستری در مازندران بیش از 2000 نفر است

احمد ملیح یلماز علاوه بر فعالیت های تئاتری، از سال 2010 در فیلم ها و سریال های تلویزیونی نیز بازی می کند. در سال 2015 در سریال به یاد گونل شرکت کرد و در سال 2018 شخصیت کروکودیل جلیل را در سریال کوکور احیا کرد اما بعداً سریال را ترک کرد.

احمد ملیح یلماز در سریال کم توانلار نقش شیناسی را بازی کرد. این سریال در سال 2021 از تلویزیون ترکیه پخش شد و به پایان رسید.

او همچنین در فیلم Miriam Iasta، صحنه تمرینی به کارگردانی آلوین بشیکچی اوغلو و کارگردانی اردال بشیکچی اوغلو، که در 19 نوامبر 2021 نمایش داده شد، بازی کرد.

در ژانویه 2022، احمد اعلام کرد که ترنس است.


دیدگاهتان را بنویسید