10 مرگ عجیب در جهان که هرگز نمی دانستید


مرگ های عجیب دنیا

تشویق: علل مرگ متفاوت است. بیماری، پیری، حوادث و غیره. از جمله علل مرگ و میر هستند، اما برخی از افراد به دلایل غیرقابل پیش بینی جان خود را از دست می دهند. برخی از آنها را در این گزارش خواهید خواند.

مرگ بر اثر پرخوری

یک پادشاه سوئد به نام آدولف فردریک عاشق غذا خوردن بود. ، و یک دسر کیک چند لایه مرد.

این کیک از خمیر بادام و شیر درست شده است. به عبارت دیگر، آدولف فردریک پادشاهی بود که به دلیل پرخوری دیواره شکمش را پاره کرد و مرد و این موضوع در طول سال ها تبدیل به یک موضوع خنده دار شده است.

مرگ بر اثر سقوط گاو

یک زن برزیلی 45 ساله به نام شیائو ماریا سوزا در حالی که در رختخواب بود بر روی او افتاد و جان خود را از دست داد. وزن گاو یک و نیم تن بود. خانه روی تپه شیب دار بود، گاو از پشت بام بالا رفت و روی مرد برزیلی افتاد و او را کشت، اما همسرش زنده ماند.

مرگ بر خنده

کریسیپوس فیلسوف یونانی به خاطر افکار و عقایدش در زمینه های مختلف علمی از جمله فلسفه، منطق، فیزیک، الهیات و ریاضیات شهرت داشت. یک روز به الاغ شراب داد، به همین دلیل الاغ کارهای عجیبی کرد. کریسیپ با دیدن این صحنه آنقدر خندید که قلبش از کار افتاد و مرد.

مرگ در بازسازی صحنه قتل

کلمنت والنتیگام وکیل و سیاستمدار آمریکایی بود. او یکی از موفق ترین وکلا بود و به ندرت در پرونده ها سقوط می کرد. در سال 1871 وکیل مردی به نام توماس مک‌گیهن شد. موکلش در یکی از میله ها با مردی به نام «تورن مایرز» درگیر شد و به او شلیک کرد.

بیشتر بخوانید  حواشی دیدار استقلال و پرسپولیس 5 شهریور

وی به دفاع از متهم پرداخت و مدعی شد که به اشتباه خود مقتول را شلیک کرده است و زمانی اتفاق افتاده که او خم شده و می خواسته اسلحه را بیرون بیاورد. متأسفانه تصادفاً به خودش ضربه زد. پس از این ماجرا، نظریه وکیل ثابت شده و موکل از اتهام قتل تبرئه می شوند.

غرق شدن در شکلات

یک کارگر آمریکایی به نام رابرت هیرچی در یک کارخانه نان در پنسیلوانیا مشغول به کار بود که در یک شیشه شکلات افتاد و غرق شد.

مرگ به خاطر عکاسی

اکتون بل وقتی می خواست در نرده بالکن طبقه هفتم در حالت پلانکینگ عکس بگیرد تعادل خود را از دست داد.

مرگ در میان زباله ها

دو برادر به نام‌های هومر کولیر و لنگلی کالیر از جمله کسانی بودند که دوست داشتند ازدحام کنند و می‌ترسیدند چیزی را دور بیندازند. آنها وسواس زیادی داشتند که روزنامه ها و اقلام کوچک را در خانه هایشان جمع آوری می کردند و در راهروها و ورودی خانه نگه می داشتند تا آنقدر وسایل نگهداری کنند که سارقان نتوانند وارد خانه شوند و اشیا را سرقت کنند.

در سال 1947 فردی ناشناس به پلیس اطلاع داد که جسدی در خانه مجهز به تهویه مطبوع وجود دارد. پلیس به خانه می رود و جسد هومر را پیدا می کند. آنها پس از دو هفته تلاش موفق به یافتن جسد لنگلی از طریق 100 تن زباله و اشیاء بیهوده شدند که جسد لنگلی را تکه تکه کردند و توسط موش ها خوردند. به گفته پلیس، لنگلی قصد داشت برای برادرش غذا ببرد که در یکی از تله ها افتاد و مرد و برادرش چند روز بعد از گرسنگی جان باخت.

بیشتر بخوانید  ورود بنز S600 ضد گلوله به کشور

مرگ بر اثر حشره کش ها

زن مصری پس از پایان کار در مزرعه مقداری آب نوشید، احساس کرد چیزی در گلویش گیر کرده است، به ظرف نگاه کرد و متوجه شد که حشرات بزرگ و وحشتناک زیادی در اطراف ظرف، دست ها و پاهایش وجود دارد. او گم می شود و با عجله به خانه می رود، یک حشره کش را قورت می دهد و می میرد.

قتل برای جدایی

مردی به همسرش خبر داد که قصد دارد از او جدا شود و زن به دلیل این اتفاق به شدت عصبانی شده بود به همین دلیل خود را از طبقه دهم ساختمان به پایین پرتاب کرد و بر روی شوهرش که در حال خروج از ساختمان بود، افتاد. شوهر در دم جان باخت و زن زنده ماند.

مرگ یک تیم فوتبال بر اثر صاعقه

تیم فوتبال کنگو در سال 1998 در باران بازی کرد، همه بر اثر رعد و برق جان باختند و هر 11 بازیکن جان خود را از دست دادند. میانگین سنی آنها بین 20 تا 35 سال بود و جالب اینکه هیچ یک از بازیکنان تیم مقابل مصدوم نشدند.


دیدگاهتان را بنویسید