تست کرونای سردار آزمون منفی شد



آنچه دیگران می خوانند:

ه گزارش گل های کوچک سردار آزمون مهاجم تیم ملی در آستانه بازی با عراق قرار دارد. تست اولیه سردار آزمون او مشکوک و مثبت شد سردار آزمون برای بار دوم باید آزمایش کرونا انجام می شد تا جواب قطعی بدهد. سردار آزمون او امروز دومین تست را پشت سر گذاشت و منفی اعلام شد. چرا سردار آزمون شاید به دلایل عجیبی نتواند تیم ملی را دنبال کند. زنیت به دلیل انتقال ناگهانی به لورکوزن از سردار آزمون ناراحت است و در حال حاضر سردار آزمون را در روسیه نگه داشته است.

فدراسیون از طریق فیفا در تلاش است تا حتی با مخالفت زنیت، سردار آزمون را به دست آورد

وضعیت برخی بازیکنان از این جهت پیچیده می شود که تیم ملی ایران به عنوان سرگروه باید فردا در دیداری حساس به مصاف عراق برود که می تواند منجر به صعود زودهنگام شاگرد دراگان اسکوچیچ شود.

احسان هیوسفی، مجید حسینی، سردار آزمون و احمد نوراللهی در همان ابتدای اردو به خبر مثبت شدن تست تاج پیوستند تا دراگان اسکوچیچ به زودی جانشینان آنها را به اردو دعوت کند.

اکنون 24 ساعت مانده به بازی که شاگردان دراگان اسکوچیچ در صورت قهرمانی شاگردان عراقی به جام جهانی صعود خواهند کرد، گفته می شود که تست کاپیتان در سومین تست تاج منفی بود که کار را برای این بازیکن سخت کرد. قرنطینه. ، در تهران نباشند و تیم ملی را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید  محور کندوان و هراز یکطرفه فردا 17.04

اما اکنون مانع جدیدی بر سر راه تصمیم سردار آزمون پدید آمده است. باشگاه زنیت که به دلیل جدایی سردار آزمون و امضای قرارداد او به عنوان بازیکن آزاد همچنان عصبانی به نظر می رسد، به مهاجم تیم ملی ایران اجازه خروج از قرنطینه را نداد. باشگاه مدعی است علیرغم منفی بودن تست تاج گذاری به دلیل مصدومیت جزئی، باید از انجام آزمایش خودداری شود و دوره نقاهت به پایان برسد.

مجتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی روز گذشته در گفت و گو با تیم ملی به مخالفت باشگاه زنیت روسیه با جدایی این بازیکن از این باشگاه و رفتن به اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیت اشاره کرد. با این حال به نظر می رسد همه چیز به خاطر قراردادی است که سردار آزمون با باشگاه بایرلورکوزن آلمان امضا کرد و زنیت مجبور شد برای فرونشاندن بخشی از عصبانیت ها چنین تصمیمی بگیرد. آنهایی که تصور جدایی از این آزمون را به عنوان بازیکن آزاد نداشتند، حالا به بهانه مصدومیت جزئی مهاجم ایرانی، با وجود تاج منفی تست و علاقه او به دنبال کردن تیم ملی در یک بازی تبلیغاتی، از این اتفاق جلوگیری کردند.


بیشتر بخوانید  دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین درگذشت

دیدگاهتان را بنویسید