لاغری عجیب نفیسه روشن


نفیسه روشن وی متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است.نفیسه روشن او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.نفیسه روشن وی در روستای بگ صبا تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل فقه و حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی بود.نفیسه روشن او بخشی از فیلم عروسی را در فضای مجازی منتشر کرد و حواشی زیادی را به وجود آورد.نفیسه روشن او یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن در فضای مجازی

چند سالی است که تبلیغات اینستاگرامی بسیار پردرآمد شده است و بازیگران زن نیز از این روش عقب نمی مانند. البته خرید اینترنتی این روزها به دلیل راحتی و نبودن در اماکن عمومی راه درستی برای خرید است، اما برخی افراد مبالغ بسیار بالایی برای تبلیغات دریافت می کنند و قطعا هنرمندان یکی از این افراد هستند.

نفیسه روشن نیز اخیرا با انتشار عکسی که در آن بسیار لاغر و زیر پوست است به تبلیغ یک فروشگاه اینترنتی پرداخته است.

گفتگو با نفیسه روشن

ساعتی با نفیسه روشن نشستیم و از زندگی با خلبان، سفر، کار، زندگی و… پرسیدیم. گفتگویی که همه چیز در آن وجود دارد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن زندگی با خلبان چگونه است؟

زندگی با خلبان بسیار سخت است. یک مثال برنامه ریزی سفر است. یک هفته است که برنامه سفرمان را جدا کردیم، چمدان‌هایمان را بسته‌ایم و همه چیز در یک تماس تلفنی خراب شد. به خصوص در فصلی که خبری از تعطیلات نیست.

فصل هایی مانند تابستان یا نوروز. گاهی هم خانه دار هستم و هم خانه دار. برخی از مسئولیت ها بر دوش من است. اوایل ازدواجم پول آب و برق خانه را نمی دادم و منتظر بودم تا او پول بدهد اما بعد از مدتی متوجه شدم که پرداخت نکردن قبوض باعث از دست دادن آب و برق می شود. (خنده) خیلی سخت است.

بیشتر بخوانید  افزایش تعداد کشته شدگان تاج در استان مازندران - اخبار مازندران - اخبار استان تسنیم

نفیسه روشن

یکی از سخت ترین سختی های نفیسه روشن؟

– یکی از بزرگترین سختی ها نبودن در لحظاتی است که انتظار دارم او در کنار من باشد، مراسم و لحظاتی که دوست داشته باشم با من باشد زیاد نیست. از طرفی اگر از بهنام بپرسند زندگی با یک بازیگر چگونه است، خیلی سخت جواب می دهد! خیلی وقت ها اینطور بوده و من نداشته ام و داستان یکی بود، نه یک داستان زندگی من و بهنام.

مشکلات نفیسه روشن را مدیریت کنید

– خدا را شکر که هر دو عاشق کار هستیم. همانقدر که اطلاعات سینمایی به من می دهد و اخبار پیش تولید فیلم و تلویزیون به من می دهد و گاهی تعجبم می کند! او با دادن اطلاعاتی در مورد شغلم به من می خواهد بگوید که به من اهمیت می دهد و می خواهد در تجارتم پیشرفت کنم. به یاد دارم که رئیس سریال دربند بودم.

سریالی که از شبکه سه سیما پخش شد. برای این سریال 60 روز متوالی شمال بودم. 60 روز ندیدن همسرت سخته. اما او با آن کنار آمد. جالبتر این بود که من ساعت 12 وارد تهران شدم و او ساعت 6 صبح به مدت 6 روز به مأموریت کاری رفت. 75 روز است که همدیگر را ندیده ایم.

ما به خاطر عشق به هم به کار یکدیگر احترام می گذاریم. از طرفی می دانم که همسرم یک اسکادران هوابرد با چند صد مسافر است و باید محیطی آرام برای او فراهم شود. او باید به یاد کشور و زمینیان باشد تا بتواند با آرامش کار کند. به همین دلیل است که سعی می کنیم در آرامش زندگی کنیم و این آرامش را به یکدیگر منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید  دسترسی به واتس‌اپ قطع شد

– وقتی خیلی عصبانی هستم سعی می کنم کتاب بخوانم یا فیلم ببینم. چیزایی که حواسمو پرت میکنه البته از خوابیدن بیشتر لذت می برم. من همیشه وقتی عصبانی می شوم به خواب می روم و وقتی از خواب بیدار می شوم همه چیز دوباره شروع می شود. دوباره چشمانم را باز می کنم و به خودم می گویم که می توانم لحظه و روزم را جور دیگری شروع کنم.

نفیسه روشن

نفیسه روشن وارد تلویزیون شد

دلیل اصلی کم کاری در دوران تحصیل در مقطع کارشناسی بود، اما پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی، دامنه فعالیت خود را گسترش داد. نفیسه روشن در پاییز 1382 در سریال بچه های خیابان به کارگردانی همجون اسعدیان به ایفای نقش پرداخت که این تجربه را یکی از تاثیرگذارترین کارهای خود می داند.

نفیسه روشن سپس پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال «روزگار قریب» را در پاییز 1383 پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری به افتخارات خود بیافزاید. او همکاری با عیاری را یکی از آرمان های خود می داند. . بازی خوب، تجربه و آموختن او باعث شد تا پیشنهادهای مختلفی به نام تلویزیون و سینما از کارگردان دریافت کند.

توانایی های باورنکردنی نفیسه روشن باعث شد تا در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۸۶ نقش «ویلا» در سریال «کما» را به او بسپارند. به نظر او «کما» معجزه ای است که علاوه بر فرصت حضور در کنار اساتیدی چون امین تارخ، لعیا زنگنه، ناصر ممدوح، عبدالرضا اکبری و… برگ زرین دیگری است که بر او افتخار خواهد افزود. وی گفت: همکاری با سیروس مقدم یکی از آرزوهای او بود و موفقیت در کما را مدیون اوست.

بیشتر بخوانید  زمان واریز سود دو برابری سهام عدالت اعلام شد

درخشش نفیسه روشن در بازی بی نظیر و تاثیرگذارش در نقش “ویلا” تحسین منتقدان و مردم را برانگیخت و باعث تمجید در مجامع مختلف هنری و دانشگاهی شد. پس از آن چند پیشنهاد به او داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید