حقوق کارمندان مشخص شد



آنچه دیگران می خوانند:

حداقل حقوق کارمندان سال آینده پنج میلیون و 600 هزار تن و حقوق کارمندان در سال 1401 حدود 4 تا 5 درصد افزایش می یابد. افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده در همان سطح 15 درصد باقی می ماند اما این افزایش تدریجی 15 درصد است. در سال آینده دولت می تواند از یارانه های مالی برای پرداخت حقوق کارکنان خود استفاده کند. یعنی اولویت دولت پرداخت است حقوق کارمندان یارانه مردم نیست! این نکته عجیبی است که در لایحه قانون بودجه سال 1401 آمده است.

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه در سال 1401 گفت: در کمیسیون تلفیق مصوب شد که حداقل حقوق کارمندان در سال آینده پنج میلیون و 600 هزار تومان باشد.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی گفت: کمیسیون تلفیق امروز تبصره 12 بودجه قانون حقوق و دستمزد را تصویب کرد که بر اساس آن حداقل حقوق کارمندان 5 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است. دولت حداقل دستمزد را 4 میلیون و 500 هزار تومان پیش بینی کرده است. صورت حساب انجام دادن.

متن قطعنامه کمیسیون مشترک به شرح زیر است:

حقوق گروه های مختلف حقوقی در کلیه دستگاه های اجرایی مشمول ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه و نیز نیروهای مسلح وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی از قبیل پرسنل غیرنظامی و لشکری، اعضای هیأت علمی. ، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات به طور متوسط ​​نرخ ده درصد (10%) به شرح زیر افزایش می یابد تا نمرات پایین تر درصد افزایش بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید  ملک پوتین یک آپارتمان «77 متری» است!


دیدگاهتان را بنویسید