صرافی ایران بایننس، مطمئن ترین صرافی خرید ارز دیجیتال در ایران


صرافی ایران بایننس، امن ترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال در ایران

این روزها گرمای سرمایه گذاری در بازارهای مالی به شدت افزایش یافته است. با توجه به تورم سرسام آوری که در سال های اخیر تجربه کرده ایم، پس انداز دیگر نمی تواند ما را به اهدافمان برساند. در حال حاضر بهترین راه برای جایگزینی پس انداز، سرمایه گذاری است. بازار ارزهای دیجیتال یکی از پردرآمدترین بازارهای مالی در سال های اخیر بوده و اخیراً توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. برای ورود به این بازار باید از یک صرافی امن و معتبر ارز دیجیتال استفاده کنیم. در این مقاله می خواهیم ایران بایننس یکی از بهترین صرافی های داخلی را معرفی کنیم.

معرفی صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس

ایران بایننس یکی از برترین پلتفرم های داخلی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که به عنوان یکی از قدیمی ترین صرافی های داخلی نیز شناخته می شود. با توجه به محدودیت های صرافی بایننس برای ایرانی ها، تیمی از با تجربه ترین مهندسان داخلی تصمیم به ساخت نسخه ایرانی این صرافی گرفتند. به عبارت دیگر ایران بایننس را می توان جایگزین مناسبی برای بایننس در ایران معرفی کرد. تمامی ارزهای دیجیتال موجود در بایننس در این بورس قابل معامله هستند. این بدان معناست که شما می توانید بیش از 500 ارز دیجیتال مختلف را دوست داشته باشید ارز افزایش یافته است فرض کنید همه ارزهای معتبر هستند.

از دیگر مزایای صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس می توان به رابط کاربری ساده و کاربری آسان آن اشاره کرد. اگر سابقه تجارت ارزهای دیجیتال را داشته باشید، متوجه شده اید که استفاده از برخی بورس ها چقدر دشوار و پیچیده است. اما در ایران بایننس، اگر قصد خرید کاور اسمال لاو را دارید، کافی است در پنل کاربری خود گزینه خرید را انتخاب کنید و slp ارز و مقدار آن را وارد کنید. پس از پرداخت، مقدار ارز خریداری شده تا کیف پول من واریز خواهد شد. البته تمامی مراحل خرید و فروش در قالب محتوای ویدیویی و متنی به طور کامل برای کاربران توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید  ظاهری متفاوت در شاسی بلند جدید فیدلیتی پرایم + عکس

اگر قیمت ارزهای دیجیتال در ایران بایننس را با سایر صرافی های داخلی مقایسه کنید، متوجه کمیسیون بسیار پایین این صرافی خواهید شد. این صرافی یکی از آخرین قیمت ها را نیز دارد، بنابراین می توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را با بهترین قیمت ممکن خریداری یا بفروشید. یکی از مهمترین مزایای این صرافی تیم پشتیبانی بسیار حرفه ای آن است. اعضای این تیم سعی می کنند مشکلات شما را در اسرع وقت حل کنند. علاوه بر این، این صرافی یکی از سریع ترین فرآیندهای احراز هویت را دارد. پس از ثبت نام در ایران بایننس و ارسال مدارک مربوطه، در کمتر از 3 روز هویت شما تایید می شود و می توانید از این صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید.

چرا ایران بایننس را انتخاب کنیم؟

بسیاری از صرافی های داخلی و خارجی آن را دوست دارند بورس بایننس مواردی وجود دارند که به ما امکان دسترسی به ارزهای دیجیتال و خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را می دهند. اما چرا ایران بایننس را برای معاملات خود از این بورس ها انتخاب کنیم؟

بیایید یک بار برای همیشه تکلیف استفاده از صرافی ارز دیجیتال خارجی یا ایرانی را روشن کنیم. همانطور که می دانید شدیدترین تحریم ها در سال های اخیر علیه کشورمان اعمال شده است. بنابراین تجارت بین المللی و همکاری با شرکت های خارجی بسیار دشوار و غیر ممکن شده است. اکثر صرافی های معروف و معتبر به دلیل این تحریم ها هیچ خدماتی به ایرانی ها ارائه نمی کنند. اما برخی از هموطنان به دلیل نبود بلبرینگ داخلی مناسب از فیلترشکن های گران قیمت برای دور زدن این محدودیت ها استفاده کردند.

بیشتر بخوانید  همسر چوب پنبه: ایرانی ها مرا فاحشه می نامیدند!

متأسفانه، در سال های اخیر، سرورهای تبادل به طور قابل توجهی برای شناسایی آدرس های IP غیرمجاز ارتقا یافته اند. همین موضوع حساب بسیاری از ایرانیان فعال در این صرافی ها را مسدود کرده است. همچنین اخیراً در برخی از این صرافی ها احراز هویت اجباری شده است و به دلیل تحریم بودن ایرانیان نمی توانیم از ملیت خود برای احراز هویت استفاده کنیم. به همین دلیل است که برای انجام این کار به یک هویت جعلی نیاز داریم. اگر فاش شود، این می تواند عواقب حقوقی گسترده ای داشته باشد. در کل با توجه به تمامی مشکلات استفاده از صرافی ها، بهتر است نسبت به این سکوها بی خیال باشیم و از نمونه های داخلی استفاده کنیم.

اگر در گوگل برای ارز دیجیتال جستجو کنید، هزاران نتیجه متفاوت خواهید دید. اما با توجه به کلاهبرداری های گسترده ای که در این زمینه صورت گرفت باید از صرافی های معتبر استفاده کنیم. یکی از راه های تعیین اعتبار یک پلت فرم، پیگیری آن است. بورس هایی که بیش از 3 سال سابقه در این زمینه دارند و شکایتی را گزارش نکرده اند می توانند بستر مناسبی برای فروش یا خرید ارز دیجیتال باشند. تعداد کاربران و افرادی که از بورس استفاده می کنند نیز معیار مناسبی برای تعیین اعتبار بورس دیجیتال است. ایران بایننس از سال 1395 به طور مستمر به مشتریان خود خدمات ارائه می کند و یکی از محبوب ترین صرافی های داخلی است.

دلیل دیگری که ما را مجبور به استفاده از ایران بایننس می کند، انتخاب گسترده ارزهایی است که این صرافی پشتیبانی می کند. اکثر صرافی های داخلی فقط برای معامله بهترین ارزهای موجود در بازار مناسب هستند، در حالی که ایران بایننس لیستی از 500 ارز رایج در بازار را ارائه می دهد. از آنجایی که این مبادله کپی است بورس بایننس در ایران، تمامی ارزهای موجود در بورس بایننس به ایران بایننس اضافه خواهند شد. از این طریق می توانید به جدیدترین و بالقوه ترین ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید و در این بازار به سودهای کلان برسید.

بیشتر بخوانید  پول نفت رسالت دانشگاه ها را فراموش می کند

نتیجه

در سال‌های اخیر به لطف ارزهای دیجیتال و خرید ارز دیجیتال، این امکان برای سرمایه‌گذاران این حوزه فراهم شده است که در مدت زمان کوتاهی از مسیری صد ساله عبور کنند. اگر می خواهید عقب نمانید و همچنین می توانید در این بازار سودهای کلانی کسب کنید، بهتر است بلافاصله سرمایه گذاری در این زمینه را آغاز کنید. یکی از بهترین پلتفرم هایی که می تواند شما را در این راه دنبال کند، صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس است. پیشنهاد می کنیم حداقل یک بار از خدمات این صرافی استفاده کنید و کیفیت، سرعت و امنیت آن را با سایر پلتفرم ها مقایسه کنید. ما مطمئن هستیم که پس از این شما یکی از خریداران دائمی این بورس خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید