ترفند اپل برای جذب مشتریان بیشتر


ترفند اپل برای جذب مشتری بیشتر را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگر قرار داده ایم، مجله دلگر را دنبال کنید.

ترفند اپل برای جذب مشتریان بیشتر

ترفند اپل برای جذب مشتریان بیشتر

مشتریان داخلی همان کارمندان اپل استور و مشتریان خارجی اپل، من و شما و به طور کلی مردم عادی هستند که وارد اپل استور می شوند و محصولات را خریداری می کنند.

اپل معتقد است که روح تجربه اپل به زمان استخدام بستگی دارد. کسانی که در فروشگاه اپل شاغل هستند و تجربه، اطلاعات و انگیزه آنها در خدمت سایر مشتریان اپل است، خودشان مشتریان داخلی اپل هستند.

گالو همچنین آثار پرفروشی را در کارنامه خود دارد. مانند «رازهای نوآوری استیو جابز» که برنده جایزه یکی از بهترین کتاب های تجاری در سال 2012 شد و «رازهای سخنرانی استیو جابز» که به 14 زبان ترجمه شده و بهترین کتاب در سطح بین المللی شناخته شده است. -فروش کتاب

Carmine Gallo مربی روابط اجتماعی و ارتباطات در چندین مورد از بهترین برندهای جهان است. گالو اکنون مستقیماً با برترین مدیران تجاری جهان کار می کند. او از داستان سرایی الهام بخش برای به اشتراک گذاشتن ایده های نوآورانه خود استفاده می کند.

او سخنران محبوبی است که مدیران LinkedIn، Pfizer، Hewlett-Packard، Cisco، Intel، Chevron، Sap، Packard و دیگر برندهای جهانی را مورد خطاب قرار داده است.

آخرین کتاب گالو، The Apple Experience، در مورد رازهای جلب اعتماد مشتری صحبت می کند که در سال 2012 توسط انتشارات McGrail منتشر شد.

او فارغ التحصیل روزنامه نگاری از UCLA است و با همسر و دو دخترش در کالیفرنیا زندگی می کند.
مشتریان داخلی و خارجی اپل چه کسانی هستند و آیا اپل با آنها متفاوت رفتار می کند؟ لطفا توضیح بده. لطفا توضیح بدهید. لطفا توضیح دهید.

ویژگی اصلی اپل در جلب اعتماد مشتریان داخلی و خارجی چیست؟

من فکر می کنم سیاست اپل استور را می توان در چند کلمه بیان کرد:

بیشتر بخوانید  شیطنت مهناز افشار موقع عکس گرفتن !

بهبود کیفیت زندگی. این دو کلمه اولین کلمات آموزنده ای هستند که هر کارمند اپل استور با خود می آورد. چیزهای جادویی زمانی اتفاق می افتد که شما برای بهبود کیفیت زندگی خود تلاش می کنید.

شما کارمندانی را استخدام می کنید که مایل به خدمت به مشتریان شما هستند و زمان کافی را برای هر مشتری در نظر می گیرید.

شما فضای جذابی را با نمایشگرهای چند رسانه ای برای مغازه ایجاد می کنید که مشتری می تواند محصول شما را لمس کرده و از آن استفاده کند.

همچنین می توانید برنامه های نوآورانه ای مانند ارائه کمک های فردی به مشتریان را در نظر بگیرید. همه این ایده ها از هدف اولیه بهبود کیفیت زندگی شکل گرفته است. دیدگاه مشترک بین استیو جابز و مدیرعامل سابق اپل، ران جانسون.

دو کتاب قبلی شما که بر روی اجرای استیو جابز، اسرار نوآوری و سخنرانی های مخفی استیو جابز تمرکز داشتند، توضیح می دهند که عملکرد اپل تا چه اندازه این اسرار را آشکار می کند؟

من تجربه اپل را بر اساس آموخته هایم از استیو جابز نوشتم. برخی از کارمندان فروشگاه اپل گفته اند که کتاب اسرار گفتار اثر استیو جابز را خوانده اند و از توصیه های موجود در آن استفاده کرده اند.

این باعث شد فکر کنم: اگر اپل استور در حال ساختن نسل بعدی خدمات مشتریان خود است و برخی از کارمندان آن از کتاب من به عنوان راهنما استفاده می کنند، پس من این فرصت را داشته ام تا بر مراحل بعدی توسعه اپل استور تأثیر بگذارم. . .

اصول اولیه سیاست مشتری مداری دیزنی چیست؟ و رابطه آنها با اپل را توضیح دهید.

کارمندان دیزنی در یک رویکرد چهار مرحله ای کار می کنند: انتخاب، آموزش، ارتباط و مراقبت. چهار مرحله مورد استفاده اپل و هر شرکت دیگری که می خواهد مشتری مداری را بهبود بخشد.

توضیح دهید که افرادی را انتخاب می کنید که تجربه بیشتری دارند. شما آنها را آموزش می دهید تا با مشتریان ارتباط موثرتری برقرار کنند و سپس از علایق آنها به خوبی حمایت می کنید تا از کار برای شرکت خود لذت ببرند.

بیشتر بخوانید  تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد در فیلم درخت گردو به چه کسی تعلق گرفت ؟

سه مرحله ای که اپل یک فرد را در آن استخدام می کند چیست؟ و چرا شجاعت برای افراد نامزد یک صفت ضروری است؟

بله، البته این خیلی مهم است. اپل تمایل دارد فردی را استخدام کند که: 1- توانایی مدیریت بحران در مواقع فشار را داشته باشد.

2- پس از کسب دانش و آموزش لازم می توانند در خدمات رسانی به مشتریان به سطح ریتز کارلتون برسند.

3. بتوانید ردپای مدیری را که زمانی استیو جابز بود دنبال کنید. حرکت. بگذارید این را روشن کنم.

تعداد کمی از مردم این توانایی را دارند که راه های مدیرعامل اپل را دنبال کنند. اما این سوال می تواند نشان دهد که فردی که در اپل مشغول به کار است چقدر شجاع خواهد بود.

در واقع چنین شرکتی به کارکنانی نیاز دارد که از بازخورد هراسی نداشته باشند. یعنی مردم باید شجاع و شجاع باشند.

در آخرین سوال، فرد ریچولد امتیاز خالص ارتقا دهنده فروش یا NPS را معرفی می کند. اپل یکی از شرکت هایی است که آن را پذیرفته و استفاده کرده است.

برای کسانی که با NPS آشنایی ندارند، توضیح دهید که این روش چه اطلاعاتی را ارائه می دهد و چگونه؟ و اپل با این اطلاعات چه می کند؟

هزاران شرکت NPS را پذیرفته اند. NPS در واقع در مقیاس 1 تا 10 اندازه گیری می کند: “چقدر احتمال دارد که یک مشتری محصول شما را به شخص دیگری توصیه کند؟”

این یک سوال مهم است. اگر پاسخی که اپل دریافت کرده بین 8 یا 9 باشد، وضعیت بسیار ناامید کننده در نظر گرفته می شود. اپل تمایل دارد که تبلیغ کنندگان بیشتری نسبت به مخالفان خود داشته باشد.

اپل چگونه در تلاش برای کشف نبوغ مشتریان خود است؟
گالو: برنامه یک به یک یک نوآوری واقعی در خرده فروشی است. با پرداخت 99 دلار برای خرید مک، مشتری می تواند از آموزش یک ساعته کامپیوتر، نرم افزار، فیلمبرداری، ویرایش عکس و غیره بهره مند شود. این طرح برای ایجاد مشتریان مادام العمر طراحی شده است.

بیشتر بخوانید  عکس های مهدی پاکدل و نیکی کریمی در نشست خبری فیلم تمشک

چرا و چگونه اپل با شورش ها مبارزه می کند؟
شما کابل جلوی میز را در فروشگاه اپل نمی بینید. میزهای اپل به گونه ای طراحی شده اند که همه کابل ها را مخفی می کنند. هیچ پوستری روی شیشه جلوی فروشگاه و یا تبلیغات روی در و دیوار فروشگاه نمی بینید.

در واقع علامت تجاری اپل استور خلوص، سادگی استثنایی و مختصر بودن آن است.

بیش از 2 سال است که یکی از علایق شخصی من کار با تعداد زیادی شرکت کوچک است که فروش سالانه آنها حدود 20 میلیون دلار یا کمتر است. سوال من این است که کدام یک از نکاتی که در The Apple Experience بیان کردید بیشتر به مشاغل کوچک مرتبط است؟ چرا؟

مشتری مداری را بدون توجه به روش های سنتی مرور کنید. استیو جابز و ران جانسون فقط در فروش خود تجدید نظر نکردند. آنها با نوشتن تمام روش های قبلی شروع کردند.

از خود بپرسید، “می خواهید مشتری شما چه احساسی داشته باشد؟” پاسخ شما به این سوال می تواند شما را به تعدادی از نتایج عملی برساند. سپس از خود بپرسید: “بهترین راه برای انجام این کار چیست؟”

آیا سوال دیگری در مورد اپل و استیو جابز وجود دارد که فکر می کنید باید در طول مصاحبه پرسیده می شد؟ و پاسخ شما به این سوال چیست؟

مصاحبه خیلی خوبی بود فکر می‌کنم این نیز یک سوال مهم است: «توصیه استیو جابز به شرکت‌های کوچک چه می‌تواند باشد؟» و پاسخ جابز به این سؤال احتمالاً این است: «به‌جای اینکه به فروش محصول خود فکر کنید، به بهبود کیفیت زندگی مردم فکر کنید».


دیدگاهتان را بنویسید