چگونه بدن جراحی از بینی بسازیم و آن را در خانه کوچک کنیم؟


سریع ترین راه برای بریدن بینی در خانه

با این قسمت از دلگرم کننده راه های صحیح کوچک کردن بینی خود را دنبال کنید.

بینی خود را در خانه ببرید

کاهش بینی گوشتی بدون جراحی

برخی از افراد از داشتن بینی بزرگ ناراضی هستند و از یک طرف پول کافی برای جراحی بینی ندارند. ترس از جراحی یکی از دلایل جراحی بینی است. داشتن بینی عروسکی به بالا آرزوی بسیاری از افراد به خصوص دختر خانم ها می باشد.در این مقاله 2 روش برای کوچک کردن بینی بدون جراحی در نظر گرفته ایم.بسیاری از افراد بعد از جراحی کوچک کردن بینی دچار مشکلات جدی در بینی خود می شوند که حتی از کاری که می کنند پشیمان می شوند. انجام داد، اما در این مقاله ما برای کوچک کردن بینی خود بخور پیشنهاد می کنیم.

بخور منافذ پوست را باز می کند و چربی ها با مصرف اکسیژن متابولیزه می شوند. خوردن بینی باعث کاهش چربی و گوشت در این ناحیه از بینی می شود و بینی می تواند شکل دلخواه را به خود بگیرد. در نظر داشته باشید که بعد از بخور حتما بینی خود را زیر آب منجمد کنید و مدتی بگذارید تا بینی را حس کنید. کشیده است، این مانع از افتادن بینی می شود.

کاهش بینی گوشتی بدون جراحی

طبیعی ترین روش برای بریدن بینی در خانه

برای تهیه محلول به یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب نیاز دارید، همه مواد را با هم مخلوط کرده و به مدت 30 دقیقه روی بینی بگذارید، قبل از استفاده از محلول، بینی را با صابون بشویید و خشک کنید. آب و همچنین می توانید برای جلوگیری از خشک شدن پوست از مرطوب کننده استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  علت عارضه خطرناک واریکوسل در مردان چیست؟ آیا درمانی دارد؟

در صورت استفاده روزانه از این محلول در کمتر از ده روز می توانید تفاوت ظاهر بینی را احساس کنید.اگر در حین استفاده احساس سوزن سوزن شدن یا قرمزی در بینی کردید دفعه بعد مقدار زنجبیل موجود در ترکیب را کاهش دهید دوره بدون درد و هزینه های بالای جراحی بینی.

روش دیگر برای کوچک کردن بینی با دستگاه:

بسیاری از افراد به دلیل اعتماد به نفس پایین و زشتی عمل های زیبایی زیادی برای به دست آوردن اعتماد به نفس انجام می دهند.خانم بهنوس بهتیاری که از عمل بینی بسیار متاسف هستند.

حالا که گفتیم بینی است حتما می دانید که بزرگترین قسمت جراحی زیبایی بینی در کل دنیا است و ایران هم یکی از بزرگترین مشتریان جراحی زیبایی بینی را دارد که اختراع کردند که بدون کوچک کردن بینی نیاز به جراحی

این دستگاه پلاستیکی منعطف که در تمامی داروخانه ها یافت می شود بسیار ارزان است و در کمتر از 30 ثانیه می توانید آن را داخل یا خارج کنید و به دلیل شکل انعطاف پذیری که دارد به راحتی داخل سوراخ های بینی قرار می گیرد و با این کار می توانید خود را بینی کوچکتر و زیباتر به نظر می رسد.

————————————————- ———————————————— —

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی تشویق

مرجان امینی


دیدگاهتان را بنویسید