سرقت آسفالت در تهران با کمک عوامل شهرداری!


سرقت آسفالت در تهران با کمک عوامل شهرداری!

اکنون در این بین به دلیل بی توجهی معاون فنی شهرداری تهران از سرقت آسفالت در شهرداری خبر می دهد و آسفالت سرقتی در شهرهای اطراف تهران به فروش رسیده است.

صفا صبوری گفت: عوامل شهرداری در سرقت آسفالت نیز دست دارند.

این کم کاری در کنار نظارت بیشتر باعث شد تا در دوره جدید مدیریت آسفالت، صدای رانندگان در اکثر جاده های 40 هکتاری پایتخت یا چاله ها به گوش برسد.

آسفالت مناسب علاوه بر تسهیل در تردد در سطح شهر، خیابان های تهران را نیز جذاب می کند. اما در حال حاضر به دلیل کم کاری و عدم نظارت در بخش فنی و ساختمانی، معابر شهری دچار ترک‌ها و چاله‌های زیادی شده است.

عمر کوتاه آسفالت به دلیل بی کیفیتی اجزای آن و همچنین روسازی نامناسب، برخی از جاده های آسفالت شده اخیر نیز نیاز به تعمیر و رنگ آمیزی دارند.

آبیاری آسفالت در فصل بارندگی یکی دیگر از مشکلاتی است که صدای شهروندان و رانندگان را درآورده است. تپه ها و فلات های آسفالتی جاده های شهر را به خاکریز میدان جنگ تبدیل کرده است.

با وجود همه این مشکلات فقط در قسمت آسفالت پایتخت، حالا معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از فروش رایگان آسفالت و سرقت آن خبر می دهد و می گوید قطعا عوامل شهرداری در این جنایت دخیل هستند و اگر شهرداری نباشند. عوامل، این سرقت آسفالت امکان پذیر نیست.

صفا صبوری درباره وضعیت آسفالت تهران و دلیل آسفالت مجدد برخی معابر در کمتر از یک سال گفت: اکنون آسفالت تهران پنج تا شش سال است اما ملاک کیفیت آسفالت 10 سال است. آسفالت های مکرر به دلیل کارهای عمرانی است اما کاری نمی توان کرد.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ عشق از احسان تهرانچی (Ehsan Tehranchi

وی به ایلنا گفت: ما نمی توانیم به مردم بگوییم که پروانه ساختمانی نگیرند، چون آسفالت ما نو است، اما اگر این اتفاق بیفتد، مردم را مجازات می کنیم و پول بیشتری از آنها می گیریم چون آسفالت نو است، چون عوارض اولیه است. . نسبت مدت زمان آسفالت

صبوری با اشاره به اینکه در تهران به دلیل نداشتن کانال نصب چنین مشکلاتی وجود دارد، درباره سرقت آسفالت گفت: ما نمی گوییم دزدی و دزدی اصلا امکان پذیر نیست، کم و بیش ممکن است، اما ما می گوییم دزدی و دزدی امکان پذیر نیست. آماری از تعداد تخلفات ندارید، اگر چنین موردی وجود داشته باشد، شهروندان آن را به ما منتقل می کنند و حل می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به نمونه تخلفات در زمینه توزیع آسفالت در سطح شهر اشاره کرد و گفت: چندی پیش به ما اطلاع داده شد که بخشی از آسفالت که به صورت رایگان بین مناطق توزیع می شود. به سرقت رفته بود. و در شهرهای اطراف تهران به فروش می رسد.«معلوم شد حراست شهرداری پیگیر ماجرا بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید