خداحافظی نانوایی ها با کارتخوان؟



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس آمار موجود 9 میلیون و 800 هزار دستگاه کارت خوان در کشور فعال هستند که بخش قابل توجهی از این دستگاه ها فایل ندارند مالیات هیچ اطلاعاتی در مورد صاحبان یا کاربران آن وجود ندارد.

در این راستا، همه افراد ابزار پرداخت را دارند بانک شما باید وارد پورتال خدمات ملی شوید الکترونیکی مالیات در mi.tak.gov.ir لیستی از تمام کارت خوان های بانکی یا درگاه های پرداخت الکترونیکی خود را ببینید و آنها را به پرونده های مالیاتی قبلی پیوست کنید یا یک پرونده مالیاتی جدید ایجاد کنید.

پیش از این سازمان امور مالیاتی برای ثبت نام صاحب دستگاه مهلت داشت کارت خوان (POS) تا پایان دی ماه منتشر شد و سپس مهلت آن تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

این عامل باعث شده است که برخی از صاحبان مشاغل کارتخوان خود را جمع آوری کنند. بر اساس مشاهدات میدانی گسترش نیوز، برخی از نانوایی ها دستگاه های کارتخوان خود را مونتاژ می کنند و فقط وجه نقد دریافت می کنند. این در حالی است که با وجود تاج، عموم مردم ترجیح می دهند از کارت بانکی استفاده کنند پول انتقاد همین است.


بیشتر بخوانید  افشاگری امیرعلی نبویان از پشت پرده مافیا و پدر خوانده | این هنرمند چرا دیگر در پدرخوانده و مافیا شرکت نمی‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید