پیش بینی مهم از قیمت خودرو در بازار شب عید



آنچه دیگران می خوانند:

قیمت خودرو چند سالی هست که رشد کرده با توجه به خدمات شرکت ها قیمت خودرو بالاست قیمت خودرو در ایران بسیار بالا رفته آیا قیمت خودرو کاهش می یابد؟

این تحلیلگر بازار خودرو گفت: با نزدیک شدن به عید سعید فطر هیچ تقاضایی برای خودرو در بازار وجود ندارد. با وجود اینکه قیمت دلار در روز چهارشنبه کمی افزایش یافت، اما این خودرو افزایش قیمتی نداشت. به نظر می رسد بازار خودرو دیگر تمایلی به افزایش قیمت ندارد.

عماد خفاری توضیح داد: در هفته اول بهمن ماه پیش بینی می شود با توجه به نتایج مثبت مذاکرات، بازار راکد بماند و قیمت خودرو کاهش یابد.

وی گفت: البته رکود فعلی بازار خودرو پیامد اخبار غیررسمی مذاکرات است. با توجه به حاکم شدن سیگنال های مثبت در فضای غیررسمی، کاهش قیمت خودرو احتمالا تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.

جعفری گفت: سال گذشته به دلیل واکسینه نشدن مردم همچنان تقاضا برای خرید خودرو در شرایط کرون وجود داشت در حالی که امسال سرمایه گذاران اکنون از بازار خودرو خارج شده اند.

اکنون اما دولت پیش بینی کرده است که از خودروهای لوکس پنج هزار میلیارد تومان و خودروهای بالای یک میلیارد تومان مالیات بگیرد.

وضعیت بازار خودرو

این هفته قیمت سمند LKS با موتور EF7، رانا پلاس، دنا نرمال، کوئیک نرمال، کوئیک آر و ساینا از یک میلیون به چهار میلیون تومان کاهش یافت و دنا. معمولی» بیشترین افت قیمت را در بین خودروها ذکر کرد. در این میان قیمت تمامی محصولات خانواده پژو 206 یعنی «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 سدان» با «شاهین»، «تیبا سدان» و «تیبا 2 معمولی» اعلام شد. ، این هفته در طول سال ها ثبات قیمتی داشته است. آنها در کارنامه معاملاتی خود نسبت به هفته قبل تغییری در قیمت مشاهده نکردند.

بیشتر بخوانید  دریافت مایع دستشویی به جای آیفون ۱۳ در خرید آنلاین!


دیدگاهتان را بنویسید