مسابقه ایرانی دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران از داوران خود تقدیر کرد



به گزارش سلام نو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، 96 اثر از فاطمه گودرزی، محمد خیراندیش، بابک نکویی، معین صمدی و محمدامین همدانی در دوازدهمین دوره مسابقه بین المللی پویانمایی تهران داوری می شود. جشنواره.

بر اساس این گزارش، از 96 اثر داوری مرحله نهایی بخش رقابتی دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، 39 فیلم کوتاه، 13 اثر کودک و نوجوان، 8 اثر تجربی، 13 اثر تلویزیونی، 22 اثر تبلیغاتی و 1 اثر. فیلم بلند با هم.رقبا

فاطمه گودرزی فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی بود و از سال 1375 با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشته انیمیشن شروع به کار کرد. وی همچنین از سال 1380 به عنوان کارگردان در کانون فعالیت می کند. گودرزی چندین عنوان فیلم کوتاه و بازی های رایانه ای را در کارنامه خود دارد که علاوه بر حضور در جشنواره های معتبر بین المللی جوایز متعددی را نیز از آن خود کرده است.

محمد خیراندیش فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران است. وی از سال 1361 در زمینه انیمیشن به عنوان انیماتور و طراح شخصیت، نویسندگی و کارگردانی ده ها تیزر تبلیغاتی، انیمیشن کوتاه، سریال انیمیشن و فیلم بلند و آموزش طراحی کاراکتر و انیمیشن دو بعدی در رزومه کاری خود فعالیت می کند. 10 سال.

بابک نکویی تهیه کننده و کارگردان انیمیشن، کارگردان و موسس استودیو گنبد کبود و مدرس انیمیشن در دانشگاه تیتو: دانشگاه آتشفشانی جزیره در تهران است. او و برادرش بهنود نکویی در یک پروژه تلویزیونی که در سال 1383 از شبکه تله‌تون پخش شد، همکاری کردند که آثار این دو برادر در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی برنده شد و انیمیشن کوتاه ساخته شده توسط این دو در فهرست بلند بلند اسکار 2016 قرار گرفت. .

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 4 آبان 1401

معین صمدی دارای مدرک گرافیک است و از سال 1374 در زمینه فیلم های انیمیشن و سرگرمی فعالیت می کند. او سابقه نویسندگی، تدریس و داوری انیمیشن را از سال 2004 دارد، همچنین در سال 2008 مدیر استودیو رای آوین بوده و از سال 2020 یکی از بنیانگذاران Rockmaiand / Canada Studios بوده است. صمدی سابقه حضور و دریافت جوایز در عرصه انیمیشن و بازیگری از جشنواره های داخلی و خارجی را در کارنامه دارد و در حال حاضر نایب رئیس انجمن صنفی انیمیشن و دبیری جشنواره مستقل پویانمایی ایران است.

محمدامین همدانی کارگردان و تهیه کننده انیمیشن فهرست مقدس و برنده سیمرغ فجر 94، جشنواره فیلم مادرید 2016 و جشنواره کودک 95 می باشد. وی همچنین تهیه کننده مجموعه انیمیشن تندر 98 و انیمیشن پسر دلفین 1400 است. .

گفتنی است ارزیابی این آثار از چهارم بهمن ماه سال 1400 آغاز می شود.

بر این اساس، دو انیمیشن «پادشاهی» به کارگردانی فرنوش عابدی و «فرفره» به کارگردانی شیوا ممتحن در بخش «خارج از رقابت» این رویداد هنری به نمایش گذاشته می شود.

دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران 15 تا 18 اسفندماه 1392 در مرکز خلاقیت های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید