گلشیفته فراهانی برای بار سوم ازدواج کرد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: گلشیفته فراهانی وی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران است گلشیفته فراهانی او فارغ التحصیل رشته گرافیک از هنرستان هنرهای تجسمی است و علاوه بر بازیگری، تجربه خوانندگی و نوازندگی پیانو را نیز دارد. گلشیفته فراهانی او به مناسبت تولد 38 سالگی خود عکسی در اینستاگرام منتشر کرد. پدرش بهزاد فراهانی متولد 1323، اصالتاً فراهانی (اراک) و مادرش فهیمه رحیمنی در سال 1326 در تهران به دنیا آمد.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی

درباره کامبیز حسینی همسر گلشیفته فراهانی

کامبیز حسینی متولد 9 مرداد 1354 در رشت و بزرگ شده در همین شهر و مشهد است.کامبیز حسینی بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون ایرانی است که هم اکنون در نیویورک زندگی می کند. او مجری برنامه تلویزیونی طنز سیاسی انگل بود و در حال حاضر سیاست را اجرا می کند. همچنین یک پادکست هفتگی (یک برنامه رادیویی یا مشابه که به صورت دیجیتالی ضبط شده و برای دانلود به صورت آنلاین توسط پخش کننده های صوتی شخصی منتشر می شود) را در ساعت 5 بعد از ظهر در مورد مسائل حقوق بشر در ایران تولید می کند. او نویسنده و مجری برنامه تلویزیونی انگل بود که از سال 2009 تا 2012 از بخش فارسی صدای آمریکا پخش شد و بیش از 30 میلیون بیننده در سراسر جهان داشت. این برنامه مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  جزئیات ماجرای مهسا امینی به زودی مشخص می شود

در سال 1392 پس از گلشیفتک فراهانی به یک برنامه سیاسی دعوت شد و کمبوجیه حسینی مصاحبه جنجالی با او انجام داد.

خبر ازدواج گلشیفته فراهانی تاکنون تایید یا تکذیب نشده است و سایت سیمرگ صرفا جهت اطلاع کاربران این مطلب را بازنشر کرده است.

شناسنامه و نام خانوادگی

پدرش بهزاد فراهانی و مادرش فهیمه رحیم نیا از بازیگران پیشکسوت مخالفت با ثبت نام در گلشیفتک هستند.

او یک خواهر بزرگتر به نام شقایق فراهانی (بازیگر) و یک برادر بزرگتر به نام آذرخش فراهانی (نوازنده و خواننده) دارد.

شروع حرفه ای

گلشیفته با حمایت پدرش از تئاتر شروع کرد.

14 ساله بود که با فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی آشنا شد و توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در بخش بین المللی جشنواره فیلم فجر را در سال 1376 از آن خود کند.

به کار خود ادامه دهید

در سال 2003 برای فیلم اشک سرد برنده جایزه بهترین بازیگر زن از خانه سینما شد و برای فیلم بوتیک جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بزرگ سه قاره در نانت فرانسه را از آن خود کرد.

روز قدیس حامی

تاثیرگذارترین و جدیدترین کار او بازی در فیلمی درباره الی در نقش سپیده در سال 1387 به کارگردانی اصغر فرهادی بود.

گلشیفته فراهانی

هالیوود و خروج از کشور

او قبل از ساخت فیلم درباره الی گلشیفته در سال 2008 مخفیانه در یک فیلم هالیوودی به نام مشت دروغ بازی کرد و انتشار عکس های این فیلم منجر به دستگیری و محاکمه او شد.

با خروج از کشور و حضور روی فرش قرمز این فیلم هالیوودی، راه دیگری برای بازگشت و فعلا زندگی در فرانسه وجود نداشت.

بیشتر بخوانید  فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات خبر از چیزای خوبی داره! | آینده‌ات رو با قهوه ببین! + تفسیر دقیق

ازدواج اول

گلشیفته در سال 1382 در فیلم بابا عزیز با امین محمد مهدوی کارگردان و مترجم سینما آشنا شد و چند ماه بعد با هم ازدواج کردند.

این دو پس از خروج از کشور به مدت دو سال با هم بودند، اما در سال 91 بدون دلیل (احتمالاً به دلیل انتشار عکس های برهنه) از هم جدا شدند.

ازدواج دیگه

دو سال پس از طلاق در سال 2014، گلشیفته فرهانی ازدواج کرد و هنوز در کنار کریستوس دورجه واکر روانشناس استرالیایی است.

عکس های جنجالی

در سال 2012 یک عکاس فرانسوی عکس های گلشیفتک را در مجله مادام فیگارو منتشر کرد که در کمتر از دو روز بیش از 40 میلیون بازدید داشت.

این عکس ها اعتراض بسیاری از مردم را به او برانگیخت.

آواز خواندن

گلشیفته فراهانی پس از خروج از ایران در عرصه خوانندگی نیز فعالیت کرد و آهنگ هایی چون سکوت، در جستجوی سرنوشت و جز تو را اجرا کرد.

او همچنین به عنوان نوازنده پیانو در گروه محسن نامجوآ فعالیت می کرد.


دیدگاهتان را بنویسید