فروش سلاح های مرگبار در میدان آزادی!



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 18 قبضه سلاح از فروشندگان اسلحه و مهمات در تهران خبر داد. وی درباره اقدامات پلیس برای دستگیری این فرد گفت: برای دستگیری این فرد اقدامات قضایی انجام شد و در حالی که این فرد برای فروش اسلحه به تهران آمده بود توسط ماموران در منطقه آزادی شناسایی و دستگیر شد. ” مربع. “

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 18 قبضه سلاح از فروشندگان اسلحه و مهمات در تهران خبر داد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 18 قبضه سلاح از فروشندگان اسلحه و مهمات در تهران خبر داد. وی درباره اقدامات پلیس برای دستگیری این فرد گفت: برای دستگیری این فرد اقدامات قضایی انجام شد و در حالی که این فرد برای فروش اسلحه به تهران آمده بود توسط ماموران در منطقه آزادی شناسایی و دستگیر شد. ” مربع. “

سرهنگ پیام کاویانی در حاشیه دستگیری این فرد گفت: بود هفته گذشته ماموران پلیس امنیت از طریق یک منبع خبری مطلع شدند که یک نفر قصد فروش اسلحه و مهمات دارد و به همین دلیل از استان البرز به تهران آمده است.

وی در خصوص اقدامات پلیسی برای دستگیری این فرد گفت: برای دستگیری این فرد هماهنگی قضایی به عمل آمد و در حالی که این فرد برای فروش اسلحه به تهران آمده بود، ماموران وی را در محدوده میدان آزادی شناسایی و دستگیر کردند. در این بازرسی یک قبضه اسلحه کشف و ضبط و یک قبضه اسلحه شکاری برای فروش به تهران آورده شد و 25 قبضه مهمات نیز به همراه داشت.

بیشتر بخوانید  لغو مالیات طلا چه تاثیری بر قیمت های بازار خواهد داشت؟

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: با دستگیری متهم مخفیگاه وی در استان البرز نیز شناسایی شد که 15 هزار فشنگ و یک دستگاه شوکر غیرمجاز کشف و ضبط شد.

کاویجانی از فعالیت متهم در فضای مجازی خبر داد و گفت: این فرد با تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات کیفری روانه دادسرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید