بهمن سیمان در بورس کالا



به گزارش شمانیوز؛ 966 هزار و 534 تن از این ذخایر، سیمان نوع 2، 36 هزار و 200 تن سیمان نوع 1-325، 47 هزار و 400 تن سیمان نوع 1-425 و 2000 تن سیمان نوع 12525 خواهد بود.

شرکت های سیمانی که روز شنبه عرضه می شوند بیشترین حجم عرضه را دارند که شامل تهران، آبیک، هرمزگان، شرق، سپاهان، شاهرود، ساوه، مازندران، هگمتان، صنایع سیمان سامان غرب، صوفیان، خزر، اصفهان، بوینورد، نایین، به ترتیب. فارس نو، گروه صنعتی و معدنی سیمان تجارت مهریز، ایلام، فیروزکوه، داراب، نزار کوم، خوزستان، اردستان، زاوه تربت، کارخانه های سیمان لامرد، پیوند گلستان، صنایع سیمان شهرکرد، جلیقه، مجتمع سیمان جلیقه آسیا، توسعه هلال خاورمیانه ( سیمان مارگون)، فراز فیروزکوه، ارومیه و دشتستان.

همچنین شرکت های سیمان آذر آبادگان خوی، عمران انارک، جوین، قاین، آرتا اردبیل، دورود، ممتازان کرمان، باقران، کرمان، صنایع سیمان نهاوند، زنجان، خاش، ملات اصفهان، لار سبزوار، زابل، کیاسر، خمسه، منداشتی خری، ، کویر کاشان، کردستان، کاوان بوکان، صنایع سیمان گیلان سبز، ملات بین المللی بوشهر، توسعه کرمان ماهان، سپهر کری کارزین، استهبان، یاسویی، کارون و آباده نیز محصولات خود را به میز می آورند.

26 میلیون تن در بورس کالا معامله شد

از ابتدای عرضه مستمر سیمان در بورس کالا که از 9 خردادماه جاری است، در مجموع 32 میلیون و 626 هزار تن سیمان در بورس عرضه و 26 میلیون و 305 هزار تن به ارزش بیش از 125 هزار و 189 میلیارد رسید. ریال معامله شده است. طبق آمار، با عرضه مستمر و زیاد سیمان در بورس کالا، شاهد ثبات قیمت این محصول در سراسر کشور هستیم.

بیشتر بخوانید  نماز عید سعید در حرم مطهر مریم مقدس کرامت برگزار می شود - آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

بیشترین حجم معاملات در این مدت مربوط به سیمان آبیک با معامله ثبت شده یک میلیون و 622 هزار تن بوده و پس از آن سیمان ساوه و صوفیان با یک میلیون و 212 هزار تن و یک میلیون و 84 هزار تن در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. . رتبه ها، یعنی قرار دارند.

کالااکبر

دیدگاهتان را بنویسید