کشته شدن یک نفر در ایستگاه بی آر تی فرایبورگ اصفهان + جزئیات


یک نفر در BRF اصفهان کشته شد

تشویق کننده: روز چهارشنبه 13 شهریور 98 یکی از شهروندان روشندل از اتوبوس پیاده شد. آر. ایستگاه تی فرایبورگ بر اثر شدت جراحات وارده دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

این خوش نشاط اصفهانی روز چهارشنبه هنگام پیاده شدن از اتوبوس BRT در ایستگاه فرایبورگ در حالی که نیمی از بدنش در اتوبوس و نیمی دیگر خارج از اتوبوس بود دچار حادثه شد و بر اثر جراحات وارده جان باخت. صدمات. گم شده.

پس از حادثه تلخ برای شهروند روشندل اصفهانی در ایستگاه فرایبورگ، خط یک ب. آر. تی اصفهان پاور افتخاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در یادداشتی به خبرگزاری ایمنا در تشریح این حادثه نوشت: به ویژه مدیران پرتلاش شاهد از دست دادن روشندلی بوده ایم که فارغ از ارزش وی. و اهمیت به عنوان یک مرد، تحصیلکرده و نخبه است. آن را جامعه ای روشن بین دولت ها می دانستند.

شواهد نشان می دهد مسافر روشندل «جواد ایزدی» پس از پیاده شدن از اتوبوس تندرو در ایستگاه فرایبورگ و درست قبل از ورود به سکوی ایستگاه و بین سکو و اتوبوس دچار سانحه شده و به زمین افتاده است. با تابش نور خورشید (از شرق به غرب) و عدم توجه کافی به سقوط آن به حرکت خود ادامه می دهد. در نتیجه مرحوم ایزدی بین اتوبوس و لبه سکو ماند و به شدت آسیب دید.

وی با وجود هوشیاری در زمان حادثه و سرعت عمل همکاران و آمبولانس هنگام اعزام به بیمارستان، ساعاتی بعد دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید  بالاخره مسعود فراستی از فیلم تعریف کرد!!!

اگرچه کارشناسی دقیق منوط به کسب اطلاعات کامل از منابع مختلف موثق و رصد میدانی محل حادثه است، اما اظهارات، شواهد و بازدید کارشناسان و عوامل شرکت راهور و مدیرعامل روشن بن اصفهان حاکی از آن است که مرحوم ایزدی پس از خروج از اتوبوس، در زمان لازم برای ورود به سکوی ایستگاه، به دلیل عدم امکان مشاهده دقیق فاصله بین اتوبوس و سکو و همچنین فاصله نسبتا زیاد اتوبوس تا سکو (که البته برای روشاندل مناسب نبود) به جای پله فاصله اتوبوس تا سکو و متأسفانه به دلیل قرار گرفتن در نقطه کور رهبر، نامرئی بودن او به مسافر، تعادلش در همان فاصله بین اتوبوس و سکو به هم می خورد و عدم دقت کافی رهبر. با توجه به فاصله کامل مسافر از اتوبوس پس از برخورد با بدنه اتوبوس و در نهایت چند ساعت بعد جان باخت.


در این میان ذکر چند نکته مهم و حیاتی است:

  • اولاً، اصولاً وقتی اتوبوس توسط افراد هدایت می شود، نمی توان اتوبوس را به طور کامل و کامل در کنار سکو مسدود کرد تا فاصله ای بین اتوبوس و سکو وجود نداشته باشد و در شرایط عادی فاصله کمتر است. بیش از یا مساوی یک پله است.معمولی بودن خطر خاصی ندارد. با این حال، طبق دستورالعملی که به رهبران خدمتگزار داده می شود، لیدر موظف است در حداقل فاصله از لبه سکو فرود بیاید. در حالت ایده آل، در کشورهای توسعه یافته، اتوبوس نزدیک ایستگاه توسط سیستم های مکانیزه و هوشمند کار می کند و تجهیزات ایمنی و ضربه گیرها در لبه سکو به اتوبوس اجازه 100% لنگر انداختن را می دهد.
  • ثانیا متأسفانه به دلیل وضعیت نامناسب جاده و وجود ازاره امکان اتصال کامل مستقیم به سکو وجود ندارد و علاوه بر بی نظمی های موجود که ممکن است تعادل روچاندل را به هم زده باشد یعنی. البته رانندگان اتوبوس در اصفهان. مواردی به مدیران مربوطه گزارش شده و پیاده رو بسیاری از ایستگاه ها تعمیر و بهسازی شده است.
  • ثالثاً روزانه بیش از 100 هزار شهروند از خدمات ارائه شده در اتوبوس های تندرو استفاده می کنند که برخی از این افراد روشن فکر و توانمند هستند و باید آموزش های لازم برای راهنمایی و احیانا کمک به این دسته از مسافران در شرایط نامناسب و خطرناک به شهروندان ارائه شود. .
  • در پایان مدیریت و کارکنان شرکت اتوبوسرانی این ضایعه و فقدان روشندل عزیز و دانشمندان را به والدین، خانواده داغدار و فرهیخته یزدا و جامعه روشن فکر استان تسلیت گفته و به درگاه الهی سفر کردند. برای آن مرحوم آمرزش ابدی و صبر جمیل برای خانواده محترمشان.
بیشتر بخوانید  عکس های جدید افسانه پاکرو با ظاهری جذاب و دیدنی

امیدواریم با رفع موانع و مشکلات و تلاش همه دست اندرکاران شاهد فضای شهری و سیستم ترافیکی مناسب برای همه شهروندان به ویژه روشن فکران و همه توانمند باشیم.


دیدگاهتان را بنویسید