تاریخ و نحوه خرید بلیت جشنواره فیلم فجر اعلام شد



به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر، میلاد شکرخواه مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر گفت: سینماتیک و دفتر هفتم موجود است. برای عموم مردم در سراسر کشور.

وی با بیان اینکه فروش بلیت فیلم های جشنواره در 61 سینمای تهران از روز چهارشنبه 5 بهمن ماه ساعت 10 صبح آغاز می شود، ادامه داد: فروش بلیت فیلم های جشنواره امسال بدون محدودیت و تنها در صورت وجود ظرفیت انجام می شود. در سینماها و اکران ها تا 13 بهمن ماه در سامانه های فروش اینترنتی بلیت برای عموم مردم فعال باشد.

مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه هر فردی با شماره تلفن همراه می تواند از هر 22 فیلم مسابقه سینمای ایران تا 2 بلیت خریداری کند، گفت: با توجه به اینکه بلیت های خریداری شده در جشنواره قابل کنسل است. یا رد و بدل می شود.” صمیمانه به مخاطبان عزیز توصیه می شود. در انتخاب سینما، سالن و سینمای مورد نظر دقت کنید.

به منظور افزایش رضایت بینندگان و مطابق با سیاست انتخاب آزادانه تماشای هر فیلم در سینما و سینمای مورد نظر، صندلی جشنواره فجر فروش بلیت به صورت سریالی از دستور کار حذف شد تا امکان خرید هر بلیتی برای شما فراهم شود. هر فیلم در مکان مورد علاقه شما از مخاطب در دسترس است. در این مدت روند فروش بلیت جشنواره را با همین سیاست انجام خواهیم داد.
سوکرخ درباره نحوه اخذ آرای مردمی نیز گفت: با توجه به تعداد بلیت های خریداری شده برای هر فیلم، کد شرکت در رای گیری به خریدار تعلق می گیرد. به عبارت دیگر، هر کرسی یک کد رأی خواهد بود. بنابراین، زمانی که بینندگان قبلاً بلیت سینما را از طریق سامانه آنلاین خریداری کرده، آن را چاپ کرده یا در کیوسک سینما دریافت کرده باشند، کد شعبه اخذ رأی برای آنها صادر می شود و 90 دقیقه پس از چاپ بلیت، پیامکی مربوط به شرکت. آنها رای افرادی را می گیرند که حاوی کد رای هستند.
وی ادامه داد: بینندگان پس از تماشای فیلم می توانند به آدرس https://fajrvote.samfaa.ir مراجعه و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه، تایید عملیات و وارد کردن کد دریافتی از طریق پیامک، با رکورد 1 تا 5 ستاره رای دهند. در این دوره مبنای شمارش آرا بر اساس مقیاس لیکرت خواهد بود که یکی از متداول ترین روش های نمره گذاری است. در همین راستا علاوه بر رای دادن به عنوان ستاره کامل، امکان رای گیری به عنوان “نیم ستاره” نیز محقق شد.

بیشتر بخوانید  تسلیت مجسمه هایی که دوست نداشتند

مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره امنیت رای گیری آنلاین نیز توضیح داد: کد رای گیری به صورت عددی و متوالی تولید و برای بیننده پیامک ارسال می شود تا امکان تقلب وجود نداشته باشد. . علاوه بر این، فیلم هایی که در Extraordinary Suns نمایش داده می شوند، کد رای دریافت نمی کنند. به منظور حفظ حقوق صاحبان اثر و سهولت اخذ رای بینندگان عزیز از پایان فیلم موضوع تا ساعت 12 روز بعد امکان ثبت آرا در سیستم رای گیری فعال

دیدگاهتان را بنویسید