مراسم پایانی رویداد علم داده برگزار شد



به گزارش شمانیوز؛ علیرضا کاظمی معاون فناوری و توسعه فولاد هرمزگان در سخنان پایانی خود با تشکر از کارشناسانی که از این رویداد استقبال کردند، رویکرد و هدف فولاد هرمزگان از برگزاری این گونه همایش ها و سمینارها را رفع مشکلات فعلی و آینده دانست. شرکت ها و ارائه راه حل.

او گفت: «همانطور که می دانید، داده ها بر زندگی ما تأثیر گذاشته است. هدف ما از برگزاری رویدادهای علم داده این است که داده هایی را که در شرکت داریم ابتدا به اطلاعات، سپس به دانش و در نهایت به خرد تبدیل کنیم و انتظار داریم با حمایت هایی که انجام می دهیم این مهم با توان متخصصان داخلی محقق شود. محققین

وی در ادامه از مزیت های اقتصاد داخلی از برگزاری چنین رویدادهایی خبر داد و گفت: علاوه بر تولید علم و دانش، مطمئناً سایر صنایع کشور نیز منتفع خواهند شد و با به اشتراک گذاشتن راهکارها مشکلات آنها حل می شود و این موضوع به نوعی مشکل ساز است. حمایت کردن. برای تولید ملی.و در راستای رفع موانع خواهد بود.

کاظمی در ادامه اظهار داشت: از آنجایی که جایگاه ما در فولاد هرمزگان حل عملی مشکلات است، لذا در این مورد با استفاده از داده هایی که از زمان تاسیس کارخانه جمع آوری کرده ایم، موضوع کاهش عیوب ورق را مطرح کرده ایم و انتظار داریم. محققان راه حل های خود را به صورت عملی ارائه می کنند، بدیهی است که تیمی متشکل از متخصصان فولاد تمامی راه حل ها را مطالعه کرده و بهترین ها را انتخاب و تبدیل به عملیات و تبدیل به دانش و خرد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

معاون فناوری و توسعه فولاد هرمزگان گفت: تلاش خواهیم کرد با انتقال دانش فنی این دانش را به گروه مبارکه و سایر شرکت ها منتقل و از آن استفاده کنیم.

اولین رویداد علم داده توسط فولاد هرمزگان و با همکاری پارک علم و فناوری از 28 تا 30 دی ماه در هتل هرمز بندرعباس برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید