واکنش منوچهر هادی به رابطه پنهانی مهدی طارمی و سحر قریشی



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: منوچهر هادی همسر جکته ناصر است. منوچهر هادی او کارگردان سریال دل است. منوچهر هادی و یکتا ناصر یک دختر دارد. منوچهر هادی او فرزند شهید است.

منوچهر هادی کارگردان سریال نیسان آبی:

واقعیت این است که وقتی آن سکانس مهدی طارمی را ضبط کردیم، چون مهدی یکی از دوستان بسیار خوب من است، شخصاً با او تماس گرفتم تا نظرش را جویا شوم.

مهدی به من گفت اگر این سکانس ضبط نشده است، لطفا آن را حذف کن. گفت اگر ضبط تمام شود اشکالی ندارد و نمی توان آن را حذف کرد.

از آنجایی که این سکانس را ضبط کردیم، نتوانستیم آن را حذف کنیم، بنابراین با گفتن نام مهدی طارمی مجبور شدیم آن را ساکت کنیم.

منوچهر هادی

نام: منوچهر

نام خانوادگی: هادی

تاریخ تولد: 28 مرداد 1351

سالهای فعالیت: 1371 تاکنون

زن: جکته ناصر

فرزند: دختری به نام صوفیه

زندگی شخصی منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس ما در 28 مرداد 1351 در تهران به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا دیپلم الکترونیک ادامه داد و پس از آن وارد دنیای هنر شد.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدرش در سال 63 در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره به دنیا آمد، پنج خواهر و سه برادر دارد و هفتمین فرزند خانواده است.

بیشتر بخوانید  پیام رامبد جوان از تخت بیمارستان

خانواده منوچهر هادی یکی از خانواده های بزرگی هستند که ارتباط عاطفی زیادی با یکدیگر دارند و اغلب مهمانی ها و دورهمی هایشان این ارتباط عاطفی عمیق را نشان می دهد.

عروسی منوچهر هادی

جکته ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر مانوسر هادی است و این زوج از ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

منوچهر هادی

داستان منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در یک فیلم در روستای مرزی با هم بودند و آقای کارگردان ابتدا در این فیلم جذب یکتا ناصر شد. من به او پیشنهاد دادم و او پذیرفت و سیمرغ جشنواره آتش را گرفت و این آغازی شد برای ادامه رابطه این زوج و این ماجرا با ازدواج آنها به پایان رسید.

پسر منوچر هادی و جکته ناصر

منوچهر هادی و یکتا ناصر یک سال پس از ازدواجشان در 22 آذر 95 صاحب فرزند شدند. این زوج هنری نام دخترشان را صوفیه گذاشتند و منوچهر هادی پدر خوشبختی دخترشان است که از ویدئوهایی که با دخترش به اشتراک می گذارد نشان می دهد.

منوچهر هادی

منوچهر هادی وارد دنیای هنر می شود

منوچهر هادی از کودکی حضور خود را در عرصه هنر آغاز کرد و به تدریج پیشرفت کرد.

این کارگردان جوان در ابتدای کار خود در یک گروه تدارکات مشغول به کار بود و در سال های بعد به عنوان مدیر تدارکات، معاونت تولید و مدیر تولید مشغول به کار شد و در چند نقش جلوی دوربین رفت اما به نظر او بازیگری نیاز به تخصص دارد او هیچ زمینه ای نداشت.

بیشتر بخوانید  المپیک 2020 توکیو| دادگر: درباره کادر فنی تیم تفنگ بعدا تصمیم می‌گیریم/ گل سرسبد تیراندازی مدال فروغی بود- اخبار رشته های ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

منوچهر هادی پس از دستیار کارگردانی به دنیای کارگردانی علاقه مند شد و طلمت اولین تجربه کارگردانی او در سال 1364 است.

اولین فیلم منوچهر هادی

فیلم قرنطینه محصول 1986 اولین تجربه منوچی هادی در ساخت یک فیلم بلند است.

قرنطینه اولین ساخته بلند منوچهر هادی است که پس از پایان فیلمبرداری تله مقابل دوربین ها رفت و در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

حمید گودرزی، رضا رویگری، رضا عطاران، افسانه بایگان، شهره سلطانی، نیوشا ضیغمی و… منوچهر هادی در این فیلم به ایفای نقش پرداخت.


دیدگاهتان را بنویسید