خواص هلو خشک (هلو کامل)


خواص شگفت انگیز هلو خشک

با این قسمت از دلگرم کننده به روز باشید فواید خوردن هلو خشک آن ها ملاقات می کنند.

 خواص شگفت انگیز هلو خشک

خواص شگفت انگیز هلو خشک

میوه چه تازه و چه خشک برای شما مفید است و فوایدی دارد. البته میوه خشک می تواند میان وعده خوبی برای رفع گرسنگی باشد و می تواند برای مدت طولانی نگهداری شود، بنابراین می تواند جایگزین خوبی برای میوه های تازه خارج از فصل باشد.به اعتقاد کارشناسان علیرغم فواید میوه خشک حاوی مقادیر قابل توجهی مواد مغذی است. .

البته میوه خشک برای مصرف در شرایط خاصی مانند تغییر فصل یا استفاده در ورزش هایی مانند پیاده روی که امکان حمل بارهای سنگین وجود ندارد مفید است. پزشکان توصیه می کنند در صورت امکان روزانه حداقل 2 فنجان از انواع میوه های خرد شده مصرف شود که اگر تازه باشد بهتر است.میوه ها تنها گروهی از مواد غذایی هستند که تمام ارزش غذایی دارند و سرشار از ویتامین، فیبر و آنتی اکسیدان هستند که باید مصرف شوند. برای تازه و ایمن ماندن هر بیماری.

هلو خشک شده

ترکیبات شیمیایی هلو خشک

گل ها و دانه های هلو حاوی آمیگدالین هستند. برگ و سرشاخه هلو حاوی آمیگدونیتریل و فلاونول گلیکوزید است، هسته آن سمی است و مصرف مداوم آن باعث مسمومیت می شود، بنابراین فقط مقدار کمی از سنگ هلو برای درمان بیماری ها استفاده می شود و باید تحت نظر پزشک باشد.

هلو خشک شده

خواص هلو خشک شده

* ملین

* داروهای ضد تشنج

* تسکین دهنده

* ادرارآور

* ملین

* طراوت بخش

*نرم کننده

برای رفع یبوست و تنظیم عملکرد روده، 20 تا 25 گرم برگ هلو خشک را به مدت ده دقیقه در یک لیتر آب جوش بریزید و روزانه یک فنجان از این معجون را بعد از غذا میل کنید (کودکان نباید بیش از 5 گرم باشد).

بیشتر بخوانید  ۱۱ خاصیت باورنکردنی روغن پنبه دانه

20 تا 25 گرم برگ خشک هلو را در یک لیتر آب جوش بجوشانید. روزانه یک فنجان کوچک به عنوان تصفیه کننده خون بنوشید. (برای کودکان نباید بیش از 5 گرم باشد)

ویتامین ها

هلو خشک حاوی 10 ویتامین مختلف است. یک هلوی بزرگ حاوی 570 واحد ویتامین A است که برای سلامت بینایی مهم است و 11.6 میلی گرم ویتامین C که یک آنتی اکسیدان است و بافت را می سازد. سطوح پایین تری از ویتامین K و E دارد که حدود 6 درصد از ارزش روزانه 2000 کالری را تامین می کند. ویتامین E یک آنتی اکسیدان دیگر است، در حالی که ویتامین K برای توانایی بدن در تنظیم خون مهم است. هلو خشک همچنین منبع خوبی از تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین B6، نیاسین، فولات و اسید پانتوتنیک است.

فیبر

یک هلوی بزرگ حدود 17 گرم کربوهیدرات دارد که 3 گرم آن فیبر است. فیبر برای هضم و هضم خوب غذا ضروری است و از یبوست جلوگیری می کند و سلامت کلیه ها را تضمین می کند. فیبر همچنین به تنظیم سطح کلسترول در بدن کمک می کند و به کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کند. خانم ها باید به طور متوسط ​​25 گرم در روز و آقایان 38 گرم فیبر مصرف کنند.هلو خشک به صورت فله و بسته بندی شده موجود است.

———————————————— — —————————-

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی تشویق

مرجان امینی


دیدگاهتان را بنویسید