نوجوانی که حافظه اش هر دو ساعت یکبار پاک می شود!


حافظه نوجوان خود را هر دو ساعت یکبار پاک کنید

تشویق کننده: در سه ماه گذشته، نوجوانی به نام رایلی هورنر از ایلینوی هر روز صبح با فکر 11 ژوئن از خواب بیدار شده است.

مشکلات رایلی از زمانی شروع شد که او به طور تصادفی در یک مهمانی بسیار شلوغ به سر یک نوجوان دیگر ضربه زد. وی پس از این برخورد به بیمارستان منتقل شد، اما پزشکان تشخیص دادند که وی دچار جراحت جزئی شده و با عصا او را به خانه فرستادند.

آزمایشات نشان داده است که هیچ خونریزی مغزی، تومور یا هر چیز غیر طبیعی دیگری وجود ندارد. اما خانواده رایلی خیلی زود متوجه شدند که مشکلی برای او وجود دارد.

رایلی نمی‌توانست خاطرات جدیدی را به خاطر بیاورد و علاوه بر این، حافظه او هر دو ساعت یکبار بازمی‌گردد، حتی اگر این نوجوان ده‌ها تشنج را در سه ماه گذشته تجربه کرده است.

رایلی به VKAD گفت: «مردم هرگز نخواهند فهمید که زندگی من چگونه بوده است، درست مانند فیلم، و برای مثال، من هرگز این مصاحبه را به خاطر نمی آورم. «به تقویم روی دیوار که سپتامبر را نشان می دهد نگاه می کنم، اما بیشتر گیج هستم، بنابراین سعی می کنم به آن فکر نکنم، اما هنوز نمی توانم.

علائم رایلی پزشکان را گیج کرده است، آنها حتی نمی توانند مشکل او را تشخیص دهند، بنابراین می توانند کاری برای رفع آن انجام دهند.

مادر این نوجوان گفت: در ابتدا پزشکان به او گفته بودند که به مرور زمان ممکن است حافظه خود را به دست بیاورد و حالش بهتر شود اما سه ماه از امروز می گذرد و حال دخترشان بهتر نشده است. حالا می گویند ممکن است برای همیشه همینطور بماند که البته مادر رایلی نمی تواند قبول کند.

بیشتر بخوانید  تست آی آر / عکس دست چپ کدام مرد است؟ با هوش به بدن پاسخ دهید
دختری با حافظه دو ساعته!

جن، دختری جوان، برای کنار آمدن با شرایطش سخت تلاش کرد، اما حتی ساده ترین کارها در چنین شرایطی واقعا سخت است. حالا او همیشه در مدرسه یادداشت های مفصلی با خود دارد، بنابراین وقتی حافظه اش هر دو ساعت یکبار پاک می شود، می تواند به یادداشت ها مراجعه کند. رایلی تمام اتفاقاتی که از 11 ژوئن گذشته را فراموش کرده است، او حتی مرگ غم انگیز عمویش را به یاد نمی آورد.

خانواده رایلی بسیار نگران او هستند، که دخترشان نمی تواند زندگی عادی داشته باشد، نمی تواند درس بخواند و حتی نمی تواند برای خودش شغلی داشته باشد.


دیدگاهتان را بنویسید