از سال آینده امکان خرید خدمت سربازی وجود دارد



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحیم زارع گفت: مشمولان غایب که از زمان فراخوان به خدمت سربازی پنج سال از خدمت خارج شده اند، در سال آینده شرایط بازخرید خدمت سربازی فراهم می شود.

سید محمدرضا میرتاج الدینی، یکی دیگر از اعضای کمیسیون تلفیق نیز گفت: بر اساس این مصوبه، کسانی که قبل از اعزام به ارتش مدت‌ها در خارج از کشور بوده‌اند و چندین سال به خدمت سربازی می‌روند و به درستی در خارج از کشور زندگی می‌کنند. تا زمین میتونم خدمت سربازی رو با قیمت 15000 یورو بخرم.

زارع همچنین سایر مصوبات کمیسیون را اعلام کرد:

اخلالگران اقتصادی با تخلف از قانون درآمد کسب می کنند، علاوه بر محرومیت از مال، به همان میزان جریمه خواهند شد.

10 هزار میلیارد تن اوراق مالی از جمله اسناد خزانه برای ساخت و تکمیل پروژه های نیمه تمام، کنترل و آبرسانی کشور با اولویت پروژه های شهری و همچنین برق و آب در اختیار شرکت های وزارت نیرو قرار می گیرد. .

همچنین به وزارت آموزش و پرورش دستور داده شده است که املاک مازاد خود را به منظور توسعه و تکمیل مدارس در مناطق فقیرنشین با اولویت مدارس خوش‌نیت در استان‌ها، شهرها یا مناطق بفروشد.

همچنین وزارت جهاد کشاورزی موظف شد در سال آینده اموال منقول و غیرمنقول مازاد خود را تا سقف 20 هزار میلیارد تومان بفروشد و در اولویت امور کشاورزی و آبیاری، زهکشی و آبرسانی و شبکه اراضی هزینه کند.

در یکی از مصوبات کمیسیون تلفیق مصوب شد که در سال آینده هزینه هایی که خیرین برای ساخت پاسگاه ها و کلانتری ها متحمل می شوند، هزینه مالیاتی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید  بازگشت واکسن Astraznic Krona اهدایی لهستان به ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید