خبرهای خوب در مورد تاج عید نوروز



مسعود گانعی، عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با فساد کرونا گفت: وضعیت بیماری ها در ایران در حال حاضر خوب است و بهترین تصمیم در حال حاضر این است که اقدامات پیشگیرانه انجام شود تا کمترین آسیب را از سوی اومیکرون شاهد باشیم. . .

وی گفت: “امیکرون” بیماری است که در نهایت شیوع پیدا می کند.

غنی ادامه داد: ماسک و واکسیناسیون می تواند عوارض پیک ها را به حدی کاهش دهد که بر اساس آنچه در کشورهای دیگر دیده ایم، مرگ و میر در کشور ما افزایش نیافته است.

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا تصریح کرد: انتظار داریم با استقبال مردم از نوبت سوم و رعایت استفاده از ماسک، نوروز خوبی را بعد از کرونا داشته باشیم.

وی گفت: در ایام تاج، اقتصاد، گردشگری، روحیه مردم و انتظارات مردم از دید و بازدید بر هم خورد و اگر به این دو نکته توجه کنیم و وضعیت کشور مثل الان آبی است، می توان امیدوار بود. ملت نوروز خوبی داشته باشند.»

غنی در مورد افزایش ابتلا به این بیماری نسبت به چند روز گذشته گفت: آنچه مهم است این است که بستری و فوتی به دلیل بیماری عروق کرونر قلب نداریم که در این صورت اومیکرون دیگر تهدیدی نیست.

عضو هیئت علمی ستاد مبارزه با مفاسد کرونا با اشاره به اینکه رنگ کشور ما به مرگ و میر بستگی دارد، گفت: Omicron برای افرادی که سه بار واکسینه شده اند، تهدیدی ایجاد نمی کند. به همین دلیل است که وقتی بستر و پا زیاد می شود، موج را موج می دانیم. همچنین بیماری در حال تردد در بین مردم را تهدیدی برای کشور نمی دانیم.

بیشتر بخوانید  بنیانگذار ویکی پدیا: سایت مغرضانه و غیر قابل اعتماد شده است! ما در یک بازی کثیف شرکت می کنیم

او توضیح داد: همه تاکید می کنند که اگر ماهیت امیکرون آزادسازی سریع آن است، اقدام موثری که عوارض آن را کاهش می دهد، واکسیناسیون و استفاده از ماسک است.

گفتنی است، مینا محرز یکی دیگر از اعضای کمیته علمی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا از ورود به پیک ششم خبر داد و در این باره هشدار داد. محرز گفت: ما وارد موج جدیدی شده ایم و طی 3 تا 4 هفته آینده به اوج خود خواهیم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید