سورپرایز باورنکردنی رامبد جوان برای تولد نگار جواهریان



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: نگار جواهریان وی در ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان است. نگار جواهریان او یک دختر به نام نوردخت دارد. نگار جواهریان او اخیرا در سریال خاتون به ایفای نقش پرداخت.

نام خانوادگی: جواهریان

تاریخ تولد: 13 دی 1361 در تهران

زن: رامبد جوان

فرزند: دختری به نام نوردخت

سالهای فعالیت: از سال 1998

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد.

این بازیگر تحصیلات خود را در رشته طراحی لباس ادامه داد و در این رشته فارغ التحصیل شد.

حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که مهندس عمران بود و به دلیل علاقه خاصی که به تئاتر و دنیای تئاتر داشت، پیوسته همراه خانواده به تئاتر می رفت و از سهامداران سینما تئاتر تهران بود.

پدر نگار جواهریان پس از مدتی تحمل بیماری در 27 مهرماه 96 درگذشت و نگار جواهریان که به شدت به پدرش وابسته بود در غم از دست دادن پدرش عزادار شد.

نگار جواهریان دو خواهر به نام‌های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر، خواهر و بسیاری از پسرعموهایش در مونترال کانادا زندگی می‌کنند.

ازدواج با جواهریان

نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر کشورمان است که در سال 95 جشن ازدواج خود را با رامبد جوان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید  تکلیف افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شده است؟

این هنرمند همسر سوم رامبد جوان است و عروسی آنها در یونان با حضور چند هنرمند برگزار شد.

نگار جواهریان

شایعه جدایی جواهر فروش و رامبد جوان

ازدواج نگار جواهریان و رامبد جوان مانند بسیاری از هنرمندان و همچنین شایعه زندگی مشترک و اعلام طلاق بدون محدودیت نبود اما این روند با انتشار عکسی از این زوج به پایان رسید.

رامبد جوان همسر نگار جواهریان در این برنامه گفتگو درباره حریم خصوصی خود گفت:

من دوست ندارم در رسانه ملی در مورد زندگی خصوصی ام صحبت کنم، اگر می خواستم صحبت کنم به جای خانه در خیابان زندگی می کردم. من نمی خواهم کسی در مورد زندگی خصوصی من از من سؤال بپرسد. زندگی من مال من است. زندگی خصوصی من زندگی خصوصی من است و هر اتفاقی که در زندگی من می افتد به من و افراد زندگی من مربوط می شود نه چیز دیگری.

نگار جواهریان

پسر نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان

نگار جواهریان اسفند 98 در این مراسم حضور یافت و درباره بارداری خود صحبت کرد و این خبر چند روز بعد توسط رامبد جوان تایید شد. سپند امیر سلیمانی در آخرین روزهای تیرماه 98 از تولد دختر این زوج هنرمند خبر داد. و سپس رامبد جوان در مورد پدر شدن پستی نوشت.

سفر پرحاشیه نگار جواهریان برای تولد فرزندش

پس از پایان فصل ششم خندوانه در فروردین 98، رامبد جوان اعلام کرد که تصمیم دارد چند ماهی تا تولد دخترشان در کنار همسرش باشد و کمی بعد ماجرای سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا به وجود آمد.

بیشتر بخوانید  دستگیری دزد و داماد در مراسم عروسی

بسیاری از مردم در ابتدا فکر می کردند که این زوج برای فیلمبرداری از قانون مورفی به کانادا سفر کرده اند، اما با انتشار عکس آنها در کانادا و به حاشیه راندن رامبد جوان گفتند که هدف آنها در کانادا فقط بررسی قانون مورفی نیست. و رامبد در کانادا به دنیا آمدند.

تولد دختر نگار جواهریان و رامبد جوان تا آنجا پیش رفت که پرویز پرستویی بازیگر کشورمان به این موضوع واکنش نشان داد و گفت مادر، خواهر و بستگان نگار جواهریان در کانادا زندگی می کنند و طبیعی است که دختری بخواهد زایمان کند. از ارزیابی اشتباه مردم گلایه کرد.

نگار جواهریان

سانسور نگار جواهریان در سریال خاتون

تصویرگر جواهریان در بیلبوردهای خاتون اصلاح و تصحیح شده است.

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، میر سعید مولویان، ستاره پسیانی، فرخ نعمتی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بابک حمیدیان، شاهرخ فروتنیان، مهران غفوریان، مهران قبوهر مههو غوطه در این سریال هستند.

سایر عوامل سریال خاتون به شرح زیر است:

مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، موسیقی: کیهان کلهر، تدوین: محمد نجاریان، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، طراح گریم: بابک اسکندری، صداگذاری و آهنگسازی: علیرضا علویان، صدابردار، مهران ویزوئل ناظر فصیحی طراح جلوه ملکوتی، سرپرست کارگردانی و برنامه ریزی: مجتبی وحیدی.


بیشتر بخوانید  بعد از چرخ خیاطی و سکه ۲۵ تومانی؛ نوبت به نوار کاست‌های قدیمی رسید!

دیدگاهتان را بنویسید