عقرب کبابی .. !!


عقرب کبابی .. !!

در سال های اخیر جذب گردشگر با غذا به یکی از راه های جذب گردشگر به کشورهای مختلف جهان تبدیل شده است، کباب عقرب مدت هاست که به یکی از جاذبه های گردشگری جدید چین تبدیل شده است.

شکار عقرب که از نظر طب سنتی چینی خواص دارویی زیادی دارد قرن ها و ماه ها در این کشور رایج بوده و در مناطق سنتی پکن و شانگهای و همچنین در مناطق دورافتاده انجام می شود و برنج پخته در دسترس است. گردشگران چینی که بیشتر آنها اروپایی و آمریکایی هستند.

عقرب کبابی در ماه‌های اخیر گردشگران زیادی را به پکن، شانگهای و نقاط دورافتاده چین جذب کرده است که در سال‌های اخیر به یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است و تنها در سال 2013 نزدیک به 440 میلیارد دلار از صنعت گردشگری گرفته است. که بالاترین نرخ رشد صنعت گردشگری در بین کشورهای میزبان آسیایی است.

چین در حال حاضر سومین مقصد گردشگری جهان است و سیاست جدید پکن که یکی از ارکان آن توسعه صنعت گردشگری است، به دهه 1990 برمی گردد که منجر به افزایش چشمگیر تعداد گردشگران بالای 10 سال شد. سال ها. دوره (1996).تا سال 2006).

دولت چین که قصد دارد تا سال 2020 100 میلیون گردشگر را جذب کند و به بزرگترین مقصد گردشگری جهان تبدیل شود، با توجه به عملکرد موفق دولت چین در بازی های آسیایی دو هفته ای گوانگژو، نزدیک به نیم میلیون نفر را جذب کرده است. گردشگران و جذب بیش از یک میلیون گردشگر در المپیک 2008 پکن، دستیابی به این هدف دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید  زندگی شخصی لاله صدیق شوماخر ایران به همراه تصاویر

دولت چین همچنین با حضور پررنگ خود در نمایشگاه های بین المللی گردشگری، به ویژه در نمایشگاه گردشگری برلین، بازار جهانی گردشگری، فیتور و بازار گردشگری عرب، برنامه های زیادی برای جذب گردشگران دارد و سازمان جهانی گردشگری از رشد چشمگیر گردشگری چین خبر می دهد. صنعت. ، این کشور را در صدر فهرست کشورهای میزبان آسیایی با بیشترین رشد از نظر درآمد از صنعت گردشگری قرار داد.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید