آخرین اخبار یونس حبیبی در بیمارستان + فیلم


وضعیت یونس حبیبی مساعد نیست!

تشویق کننده: روزی «یا اباعبدالله الحسین» می خواند و امروز نه می بیند، نه حرف می زند و نه راه می رود. برای او دعا کن.

در سال 1332 در عترت و دارالقرآن حوالی میدان خراسان مداحی را در محضر «حاج مرتضی» و «حاج محسن طاهری» فرا گرفت. در سال 62 به عضویت سپاه پاسداران درآمد. نوحه هایش از یاد رزمندگان نمی رود وقتی می سراید: رزمندگان به میدان می روند/ در دفاع از ایمان و قرآن. خاطره مجروحیت و تشییع جنازه ای که در ارتش برایش تدارک دیده بودند را فراموش نمی کند و آخرین باری که دیدمش با خنده و گریه برایمان تعریف کرد.

پاهایش نمی توانست راه برود و گلویش قدرت قبلی خود را از دست داده بود. مجتبی حبیبی پسرش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه «هاینگ یونس» این روزها هوشیار نیست، گفت: «هیچ یونس این روزها هوشیار نیست. او نمی تواند صحبت کند یا راه برود و بدون دستگاه نمی تواند نفس بکشد.

درود بر یونس حبیبی

وقتی نام «یونیس حبیبی» به گوش می رسد، ناخودآگاه از نوحه زیبای «یا اباعبدالله الحسین» در سران هیأت ها ناله می کند; چه بسیار مردان و زنان با این نوحه سر و سینه می زنند و این هنوز در نوحه های همیشگی جای سوال دارد.

از پسرش پرسیدم که چند بار به Hai Iounis رفتند و او پاسخ داد که برخی از دوستان هنوز او را فراموش نکرده اند. محمدرضا، محسن و مرتضی طاهری به بیمارستان آمدند و تلفنی پیگیر بیماری پدرم بودند.

بیشتر بخوانید  زمان آشنایی برادران لیلا در ایران
حالا یونس حبیبی خوب نیست ممنون + فیلم

به یاد دارم، بعد از اینکه یک طرف بدنمان فلج شد، با او صحبت کردیم، وقتی از او پرسیدم چه چیزی او را بیشتر خوشحال می کند، چشمانش افتاد و شانه هایش لرزید. دیگر حرفی نزد: «شهادت».

بیماری یوبنس حبیبی چیست؟

20. هوردا، «جونس حبیبی» به لطف اهل بیت، سکته کرد و به کما رفت; وی همچنان در همان وضعیت به سر می برد و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ساسان بستری بود. مجتبی حبیبی، فرزند وی به تسنیم گفت: سکته مغزی علاوه بر کم هوشی، عوارض دیگری را نیز به بدن پدرم اضافه کرد. حالا حاجیونوس نه می تواند صحبت کند، نه می تواند حرکت کند، نه می تواند راه برود و نه جایی را می بیند و حتی تنفس از طریق دستگاه اتفاق می افتد.

حالا یونس حبیبی خوب نیست ممنون + فیلم

او گفت: «دکتران معتقدند آسیب مغزی پدرم تکراری نیست. در این چند ماهی که تلاش می کنند، مقداری ترمیم مغزی شده است، تا صدای ما را بشنوند و دست بدهند و اشک بریزند. کار دیگری نمی تواند بکند. پزشکان حتی چندین بار سعی کردند دستگاه را بکشند تا ببینند آیا او می تواند بدون دستگاه نفس بکشد یا خیر، اما او نتوانست. از هیئت ها و دوستداران امام حسین (ع) می خواهم برای پدرم دعا کنند.

فرزند یونس حبیبی درباره حضور پدرش در راهپیمایی اربعین گفت: پدرم می‌خواست در راهپیمایی اربعین شرکت کند اما در سال‌های پر رونق این راهپیمایی آسیب‌های جسمی اجازه نداد حسینی در این راهپیمایی بزرگ شرکت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پدرش بارها به او توصیه کرده بود در جلسات و کمیسیون هایی که سخنران دارد مداحی کند و از مداحی خودداری کند.

بیشتر بخوانید  زندگینامه، سوابق هنری و عکس های دیدنی

مجتبی حبیبی فرزند یونس حبیبی با خواندن نماهنگی در وصف پدرش که در روز اربعین با عنوان «به یاد غم» منتشر می شود.


دیدگاهتان را بنویسید