4 جاسوس را در ارتباط با ایران دستگیر کرده ایم



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شبک) امشب (چهارشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که چهار زن ساکن در فلسطین اشغالی و یک مرد را به اتهام ارتباط با ایران بازداشت کرده است.

به گزارش شبکه عبری خان، بازداشت چهار زن به حدود یک ماه پیش باز می گردد و امروز منابع یهودی اجازه انتشار آن را دارند.

شبک در بیانیه ای که امروز منتشر کرد، گفت: چهار زن اهل هاولون، بیت شیمش، کافر صبا و قدس به ظن همکاری با ایران دستگیر شدند.

به گزارش شباک، از برخی از این چهار نفر خواسته شد تا از سفارتخانه های اسرائیل و برخی از مقامات عالی رتبه برای نظارت بر وزارت جنگ و امنیت این رژیم عکس بگیرند.

در ادامه آمده است که از برخی از این افراد خواسته شده تا به عضویت یکی از اعضای کنست (پارلمان اسرائیل) بپیوندند.

شباک همچنین مدعی شد که همسر یکی از زنان ساکن فلسطین اشغالی به دلیل کمک به عکاسی از سفارت آمریکا دستگیر شده است.

این گزارش پس از آن منتشر شد که سرویس امنیت داخلی اسرائیل (شباک) اخیراً اعلام کرد که سرایدار وزیر جنگ اسرائیل، بنی گانتز، اطلاعاتی را به یک گروه هکر مرتبط با ایران داده است.

روزنامه عبری هاآرتص گزارش داد که از این مرد در خانه گانتز از جمله رایانه اش عکس گرفته شده است و او نماینده “سایه سیاه” را برای اثبات جدی بودنش به گروه هکر فرستاده است.

در این گزارش همچنین آمده است که این شخص امکان نصب بدافزاری را نیز پیشنهاد کرده است که امکان دسترسی به رایانه Gantz را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید  پنجه در فال قهوه | تعبیر پنجه خرس، گربه، ببر و عقاب در فال قهوه

این اولین بار نیست که رسانه های صهیونیستی مدعی هدف قرار گرفتن گانتز و انگشت اتهام به سمت ایران هستند.

کانال 12 رژیم صهیونیستی در مارس 2019 گزارش داد که نداف ارگامان، رئیس جمهور شینبات، ملاقاتی محرمانه با گانز داشته است که طی آن به وی گفته شده که افراد مرتبط با ایران، تلفن همراه او را هک کرده اند.

گانتز سپس ادعا کرد که هیچ اطلاعات امنیتی در تلفن همراه او وجود ندارد و هکرها نمی توانند از آن برای اخاذی از او به اتهام تخریب صورتش استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید