فوتبال ایران را متوقف کنید!


اظهارات ضد ایرانی شفر

وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال در گفت و گوی تفصیلی برای سایت آلمانی t-online درباره موضوعات زیادی درباره فوتبال ایران صحبت کرد.

او برخلاف همه رسانه ها و مفسران داخلی و خارجی، نظر عجیبی در مورد زنانی که در بازی ایران و کامبوج به ورزشگاه آزادی رفتند، دارد: «من از فیفا انتقاد می کنم. آنها انتخاب و به سمت VIP فرستاده شدند.

این دقیقا همان چیزی است که سال گذشته اتفاق افتاد. “این چیزی را تغییر نمی دهد.

وی در بیانیه ای گفت: “من ناامید هستم که فیفا بعد از این همه حمله به اینستاگرام و رسانه ها به خود آمده است. فیفا باید یک اولتیماتوم جدی به ایران بدهد.”

قرار نبود لیگ ایران شروع شود. فیفا باید می گفت قانون باید اجرا شود وگرنه باشگاه ها و تیم های ملی حق رقابت نخواهند داشت. “بدون هیچ مصالحه ای.

شفر گفت: فوتبال در ایران بسیار سیاسی است، برخی تیم ها حقوق اقلیت و سیاسی خاصی دارند، اگر در فوتبال شعار وزیر ورزش می دهید، اعتراض سیاسی است.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: من و سایر اعضای کادرفنی به دلیل اینکه 6 ماه حقوق ما را پرداخت نکرد از باشگاه شکایت کردیم. در کشورهای دیگر جرم است.

متاسفانه مدیریت باشگاه ارتباط تنگاتنگی با دولت دارد. اکنون اعتراضات زیادی به مدیریت باشگاه وجود دارد. من هنوز با بازیکنان سابق و اعضای تیم ایران در ارتباط هستم و آنها واقعاً افراد خوبی هستند.

وی ادامه داد: هواداران استقلال علاقه زیادی به تیم خود دارند. اگر پیروز می شدیم در خیابان ها می بوسیدیم و اگر ببازیم اعتراضات زیادی در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید  فیلم جدید سام درخشانی توقیف شد!

در ایران نمی شود بازیکن و مربی استقلال و پرسپولیس باشی و تو را در خیابان نشناسند. آنها پس از قهرمانی در جام حذفی استقبال عالی و بی نظیری را برای تیم ما تدارک دیدند.


دیدگاهتان را بنویسید