جزئیات فیلمبرداری زندگی علی دایی منتشر شد


تشویق کننده: شهید آسمانی ظهر چهارشنبه در بازدید از مجموعه ورزشی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهرام آقاکانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستندی از زندگی علی دایی اسطوره فوتبال آسیا و جهان با مشارکت صدا و سیما اردبیل فیلمبرداری می شود. مرکز و اداره کل ورزش و جوانان.

وی با بیان اینکه از این هفته ساخت مستند «علی دایی» کلید می خورد، افزود: سعی می کنیم علاوه بر این مستند، فیلم های دیگری نیز از زندگی نامه نخبگان و نام های ورزشی دیگر در دستور کار قرار دهیم. استان.” “

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به مناسبت شایعات اخیر در یکی از برنامه های زنده تلویزیونی علیه علی دایی نیز گفت: ارزش شخصیت های بزرگی همچون علی دایی که جان خود را فدا کردند. و اعتبار ما باعث ترویج ورزش کشورمان می شود. بنابراین با ادبیات نامناسب و نادیده گرفتن سوابق همیشگی چنین شخصیت های برجسته ورزشی نمی توان حقایق را کتمان کرد.

آقاخانی ادامه داد: اما دایی نه تنها مایه افتخار اردبیل و آذربایجان است، بلکه ورزش و فوتبال کشور مرهون زحمات و درایت او در دوران ورزشی و مربیگری است.

وی ادامه داد: باید در هر شرایطی قدردان سالمندان و شخصیت های دلسوز و پرتلاش جامعه باشیم و در الگوبرداری از آنها در بین جوانان برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

جداکننده خط

بیشتر

شوخی زشت مجری رسانه ملی با علی دایی + فیلم


بیشتر بخوانید  متن آهنگ نگو نمیام از زنده یاد هایده

دیدگاهتان را بنویسید