حمایت احسان کرمی گلزار بعد از حواشی کنسرتش در لس آنجلس


دفاع احسان کرمی از گلزارا مقابل صدا و سیما

تشویق کننده: کنسرت اخیر محمدرضا گلزار در لس آنجلس به دلیل عدم استقبال مردم حاشیه ساز شد. خبر 20:30 محمدرضا گلزار و فروش تنها حدود 200 بلیت کنسرت او را به سخره گرفت و در نهایت واکنش های بسیاری از جمله احسان کرمی مجری ممنوع التصویر را برانگیخت.

حمایت از احسان کرمی محمدرضا گلزار از طرف صدا و سیما

احسان کرمی در تصویر بالا نوشت:
اینجا ایران است! جایی که سوپراستار تا زمانی که در تلویزیون بازی می کند سر شاه است. اما برایش سخت است وقتی تلویزیون قدرت نگه داشتن او را ندارد و می خواهد راه خودش را برود … و نفس هایش برق می زند! راه رفتنش هم فلش است! قیافه اش هم خیره کننده است! داره غیرجذاب میشه! ممکن است یک سنگ روی یخ باشد!
حاشیه دانش شما!
خود ایرانی می خواهد بدون کمک (این و آن) در یکی از بهترین تالارهای جهان که هر هنرمندی دوست دارد آن را ببیند موسیقی اجرا کند که میلیاردها دلار جذب کرده و او را در اخبارش نابود کرده است، زیرا بلیت هایش وجود ندارد. فروخته شد! و موجی از کارشناسان موسیقی در اینستاگرام به راه افتاده است که زمانی در کنسرت خود ویولن می نواختند!
من کارشناس موسیقی نیستم که بخواهم از موسیقی انتقاد کنم، اما خوب می دانم که قدرت محبوبیت و قلب معصوم یعنی کنسرت رضا را از نزدیک ندیده ام، اما شک ندارم که تمام بلیت های تئاتر دالبی برای کنسرت رضا سه هفته دیگه فروخته میشه اما برای شما که در جم قفل شده اید، اول از همه، برگزاری کنسرت در ایالات متحده، به خصوص در لس آنجلس، بسیار سخت است، فقط به این دلیل که برخی از هنرمندان ایرانی در لس آنجلس زندگی می کنند که از نوازندگانی مانند شما خوششان نمی آید. به لس آنجلس بیایم و در هالیوود و دالبی کنسرت بگذارم (تاکید می کنم بر برخی از آنها).
ثانیاً فارسی زبانان ساکن یانگون دنیا طبق رسم قدیمی هنوز در دقیقه 90 بلیط می خرند شما او را دلداری می دهید یا حمایت می کنید … چون می دانم که این نوع رفتار در دایره لغات نیست اما ای کاش. تو ساکت بودی . به خاطر یک شخصیت رسانه ای که … بی خیال

بیشتر بخوانید  مجموعه عکس های جدید امیر آقایی بازیگر مرد سینما و تلویزیون


دیدگاهتان را بنویسید