واکنش انصارالله به ادعای نتانیاهو درباره ایران و یمن


واکنش انصارالله به ادعای نتانیاهو درباره ایران و یمن

محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و یکی از رهبران انصارالله در واکنش به ادعای نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل مبنی بر وجود موشک ایرانی در این کشور گفت: نتانیاهو نمی تواند یک جمله را بدون تناقض به پایان برساند. ;

می گوید ایرانی ها واردات موشک به یمن را آغاز کرده اند، سپس در توئیتی دیگر می گوید «گسترش قدرت موشکی همچنان هدف ایران است»!

چگونه ایران به این سرعت به اهداف خود رسید و پس از خودکفایی شروع به صادرات آن به یمن کرد؟ اقدامات متقلبانه شما تمام شده و زمان شما تمام شده است.

وی در توئیتی دیگر نوشت: این اظهارات اسرائیل تنها پیامی برای ادامه تجاوزات علیه مردم یمن است و به بیداری مردم یمن کمک می کند تا اعتماد خود را نسبت به مشارکت واقعی رژیم صهیونیستی همراه با ائتلاف آمریکا و امارات افزایش دهند. برای حمله به یمن.”

نتانیاهو پیشتر از پیشرفت کشورمان در صنعت موشکی ابراز نگرانی کرده بود و گفته بود: ایران می‌خواهد موشک‌های هدایت‌شونده دقیقی بسازد که بتواند هر هدفی را در اسرائیل با خطای پنج تا ده متری مورد اصابت قرار دهد و اکنون این کار را انجام می‌دهند.

او به اعضای آژانس یهود گفت: «ایران می‌خواهد از ایران، عراق، سوریه، لبنان و یمن به عنوان پایگاه‌هایی برای حمله به اسرائیل با موشک‌های بالستیک و موشک‌های هدایت‌شونده دقیق استفاده کند». این یک ریسک بسیار بزرگ است. برای مقابله با این خطر دو کار باید انجام دهیم. ما باید متحد شویم. ما باید قوی باشیم.

بیشتر بخوانید  پیشنهاد کادو تولد برای شوهر


دیدگاهتان را بنویسید