از تصاویر تجمع اعتراضی کارکنان قوه قضائیه تا عکسی که یک آمریکایی ادعا می کند مرد فضایی را گرفته است / اخبار مردمی


1. اعتراض کارکنان قضایی در اکثر شهرهای کشور + تصاویر

اعتراض کارکنان قضایی در اکثر شهرهای کشور + تصاویر

برخی مقامات قضایی امروز ۱۸ دی ماه در اعتراض به رد طرح افزایش حقوق در مجلس شورای اسلامی در اکثر شهرهای کشور تجمع کردند. پس از رد کلیات طرح فوق العاده ویژه کارکنان قوه قضائیه در جلسه علنی 15 دی ماه مجلس شورای اسلامی، کارکنان این قوه امروز با برگزاری تجمعات اعتراض خود را اعلام کردند.

2. پاسخ سپاه به ادعای کتک خوردن سرباز بابلی توسط بازپرس

پاسخ سپاه به ادعای کتک خوردن سرباز بابلی توسط بازپرس

در بیانیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: آقای کریمی (معروف به سرباز بابلی در شبکه های اجتماعی) به دلیل حضور و سخنرانی در دانشگاه از گردان 315 امام حسین (ع) بابل به دور از اخراج است. تهران برعکس است.

3. به عکس مرد فضایی برهنه نگاه کنید! / نقاشی

به عکس مرد فضایی برهنه نگاه کنید!  / نقاشی

این شکارچی ادعا می کند که تصویر یک “بیگانه برهنه” را با دوربین دوچشمی در نزدیکی یک منطقه محبوب گرفته است که گفته می شود بارها اشیاء ناشناس را شناسایی کرده است.

4. صاحبان این خودروها و خانه ها باید تا پایان بهمن 1401 مالیات پرداخت کنند

صاحبان این خودروها و خانه ها باید تا پایان بهمن 1401 مالیات پرداخت کنند

دولت کلیه مالکان حقیقی و حقوقی باغ ویلاها و واحدهای مسکونی گرانقیمتی را که دارایی آنها 10 میلیارد تومان و بیشتر است مکلف کرد تا قبل از پایان بهمن ماه 1401 مالیات مناسب سالانه را پرداخت کنند.
دولت در لایحه لایحه بودجه سال آینده کلیه مالکان حقیقی و حقوقی باغ ویلاها و واحدهای مسکونی گرانقیمت را که دارایی آنها بالغ بر 10 میلیارد تن و بیشتر است مکلف کرد تا قبل از پایان بهمن ماه 1401 مالیات مناسب سالانه را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید  چرا پلاسما درمانی از پروتکل های درمان کرونا کنار گذاشته شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید