برای انتخاب شامپوی مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟


حتما در میان قفسه های فروشگاه هایی که پر از برندهای مختلف و بسته بندی های هیجان انگیز شامپو هستند، سردرگم شده اید! بازار مواد شوینده و لوازم بهداشتی آنقدر بزرگ است که اگر نمی دانید کدام محصول را انتخاب کنید کاملاً حق با شماست. اگر حداقل یک بار این وضعیت را تجربه کرده اید، وقت آن رسیده است که یاد بگیرید چگونه شامپوی مناسب خود را انتخاب کنید و دقیقا بدانید کدام محصول از نظر ترکیب و کیفیت برای شما مناسب است. اولین قدم در انتخاب شامپوی مناسب این است که نوع موی خود را بشناسید. برای بررسی علائم و روش های تشخیص نوع مو با این مقاله همراه باشید.

انواع مو و شامپوهای مناسب را شناسایی کنید

اگر به موهای اعضای خانواده و اطرافیان خود دقت کنید، ممکن است نوع موهای شما و هر کدام از آنها متفاوت باشد. برای تعیین نوع موی خود باید چند ساعت بعد از حمام به علائم موهای خود توجه کنید. موهای هر فردی می تواند علائم مختلفی داشته باشد. در زیر به علائم هر نوع مو می پردازیم.

برای انتخاب شامپوی مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟

نشانه های موهای چرب و راه های انتخاب شامپو برای موهای چرب

  • این نوع موها معمولا براق هستند.
  • چربی اضافی روی این موها باعث می شود که سریعتر عفونی شوند.
  • موهای چرب معمولا با بوی نامطبوعی همراه است.
  • ریزش مو در این دسته از افراد بیشتر دیده می شود.
  • اکثر افرادی که موهای چرب دارند شوره سر دارند.

این شامپو برای افراد دارای موهای چرب مناسب است، لازم است حاوی ترکیباتی باشد که ترشح چربی را کنترل کرده و با افزایش جریان خون در پوست سر از شل شدن ریشه مو و ریزش مو جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید  روشهای مراقبت از موهای کم پشت شده

علائم خشکی مو و انتخاب شامپو

  • ظاهر این نوع موها خسته کننده است.
  • این نوع مو بسیار شکننده است.
  • موهای خشک معمولاً پاره می شوند.
  • این نوع مو معمولاً به سختی شانه می شود.

یک شامپوی واقعی برای موهای خشک و آسیب دیده باید حاوی موادی مانند عصاره آلوئه ورا و روغن های گیاهی باشد تا رطوبت از دست رفته را به بافت مو بازگرداند. در برخی موارد، رنگ مو یا مواد شیمیایی می تواند باعث خشکی بیش از حد مو شود.

موهای معمولی و شامپوی مناسب

  • میزان ترشح چربی برای این نوع موها مناسب است.
  • ظاهر این مو نه براق است و نه مات.
  • این نوع موها معمولا صاف هستند.
  • حالت دادن به موهای معمولی معمولا آسان است.

داشتن موهای معمولی به این معنی نیست که نیازی به مراقبت ندارد. در عوض، تغذیه مو برای حفظ سلامت آن و استفاده از محصولات مراقبت از موی مناسب ضروری است. شامپوی مناسب برای این نوع موها باید ملایم باشد تا از خشکی موها جلوگیری کند و یا ترشح چربی های طبیعی را حفظ کند.

برای انتخاب شامپوی مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهترین شامپو برای انواع مو

اگر به دنبال شامپویی برای انواع مو هستید، باید بگوییم که برای حفظ سلامت موهای خود در مسیر اشتباهی قرار گرفته اید. ترکیبات تخصصی موجود در شامپوها برای تغذیه و حفظ سلامت هر نوع مو ضروری است. استفاده از محصولاتی که برای موهای شما مناسب نیستند می تواند به سلامت موهای شما آسیب برساند. پس بهتر است به جای صرف هزینه های گزاف برای محصولات مراقبت از مو، از آسیب آن جلوگیری کنید. برای این کار بهترین شامپو را متناسب با نوع موی خود انتخاب کنید. شامپوهای الارو از محصولات جدید این برند هستند و برند الارو شامپوی مناسب برای هر نوع مو را به طور ویژه قرار داده است.

بیشتر بخوانید  تزریق چربی زیر چشم برای رفع گودی و کبودی


شامپوهای الارو شامل سه محصول مناسب برای موهای چرب، خشک و رنگ شده و معمولی می باشد. این محصولات از عصاره های گیاهی مناسب برای تقویت و حفظ سلامت مو به دست می آیند. علاوه بر این، فرمولاسیون آنها زیر نظر بهترین متخصصان این حوزه آزمایش و ساخته شده است. همانطور که می دانید، نوع موی افراد متفاوت است. به عبارت دیگر مزیت رقابتی شامپوهای الارو نسبت به سایر شامپوها، سازگاری آن ها با انواع مو است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شامپوهای الارو به وب سایت این برند مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید