بیوگرافی دکتر احمدرضا بهره مند فوق تخصص ژنتیک میکروب‌های عفونی



بیوگرافی دکتر احمدرضا بهره مند


دکتر احمدرضا بهره مند فوق تخصص ژنتیک میکروب‌های عفونی که به تازگی با پیشبینی های خود درباره جهش ژنتیکی بسیار مشهور شده است .


احمدرضا بهره‌ مند، فوق تخصص ژنتیک میکروب‌های عفونی، راه رهایی از این اپیدمی را واکسیناسیون سریع برای 70 درصد از جامعه عنوان کرد و از نبود سرم های لازمه در کشور انتقاد کرد .


بیوگرافی دکتر احمدرضا بهره مند


تشخیص میکوباکتریوم توبرکولوزیس به روشPcr دکتر بهره مند


طی تحقیقات دکتر احمدرضا بهره مند و همکارانش (سعید ریوندی، سیروس زینلی) به نتایج چشمگیری دست یافتند .


در تحقیق حاضر برای تشخیص بیماری سل، از تکثیر ترادف 285 جفت بازی خاص ژنوم مجموعه میکوباکتریوم توبرکولوزیس به وسیله PCR استفاده شد. از میان نمونه های خلط بیماران مشکوک به سل، که با روشهای معمول (گستره مستقیم، کشت و رادیومتری) منفی شده بودند، به طور تصادفی 100 نمونه انتخاب و با روش PCR آزمایش شد.


7 مورد از این نمونه های منفی با PCR مثبت شدند. همچنین 20 نمونه مشکوک به سل به سه روش کشت، رادیومتری و PCR آزمایش شد. در مقایسه نتایج بدست آمده، حساسیت PCR نسبت به کشت و Bactec100%، ویژگی آن نسبت به کشت 91/66% و نسبت به Bactec، برابر 68/75% شد. با این روش عامل بیماریزا در عرض یک روز تشخیص داده شد. بنابراین، PCR به عنوان روشی سریع و کارآمد می تواند در تشخیص سل به کار رود.


 دکتر احمدرضا بهره مند فوق تخصص ژنتیک


دکتر احمدرضا بهره مند فوق تخصص ژنتیک


دکتر احمدرضا بهره مند و درمان کرونا


پیش بینی دکتر بهره مند در مورد کرونا لامبدا



با توجه به تحقیقات پیش رو از دکتر احمدرضا بهره مند موفق به جمع آوری اطلاعت معدودی از دکتر احمدرضا بهره مند شده ایم . از شما عزیزان و طرفداران دکتر بهره مند خواهشمندیم تا ما را در تکمیل بیوگرافی دکتر احمدرضا بهره مند یاری نمایند .

بیشتر بخوانید  سری 5 چه دخترانی پسرا دوست دارند؟


دیدگاهتان را بنویسید