معرفی جدید ترین مدل های تزریق ژل لب


تزریق ژل لب یا فیلر لب، یکی از محبوب ترین روش ها و درمان های زیبایی است. تزریق ژل لب به منظور پر کردن، حجم دهی به لب ها، اصلاح فرم لب ها و همچنین هماهنگ سازی این عضو با سایر اجزای صورت انجام می گیرد. متقاضیان تزریق ژل لب ممکن است از طیفی از گروه های سنی جوان تا مسن را تشکیل دهند.

ژل لب چیست؟

انواع مختلفی ژل برای تزریق به لب وجود دارد که بسیاری بر این نظر هستند که بهترین آنها، ژل هیالورونیک اسید است. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در ماتریس خارج سلولی با بیشترین غلظت در بافت چشم، مفاصل و پوست یافت می شود. اسید هیالورونیک می تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود، آب جذب کند. به همین دلیل، هیالورونیک اسید یک ماده مرطوب کننده عالی برای مراقبت پوست و ترکیبی مناسب برای تزریق ژل به لب می باشد.

تزریق ژل لب چه مقدار ماندگاری دارد؟

یکی از سوالات مهمی که افراد پیش از انجام تزریق ژل به لب در ذهن خود دارند این است که تزریق ژل لب چه مقدار ماندگاری دارد؟ اگرچه نمی توان ماندگاری ژل تزریقی را به صورت یه قانون همیشگی و یک عدد ثابت مشخص کرد، اما به صورت کلی می توان بیان کرد که با توجه به محل تزریق، نتایج به طور معمول ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.باید توجه داشت که ماندگاری تزریق ژل لب به عوامل متعددی بستگی دارد مانند:

  • نوع محصول مورد استفاده
  • ناحیه مورد نظر جهت درمان
  • سن فرد
  • شرایط جسمی و بدنی فرد

در نهایت می توان گفت که به طور کلی، هرچه محصول متراکم تر باشد (بستر تشکیل دهنده ژل هر چه غلیظ تر باشد و هرچه عمیق تر تزریق شود) تزریق ژل ماندگاری بیشتری خواهد داشت، برای حفظ نتایج، شما می توانید تزریق ژل را تکرار کنید.

بیشتر بخوانید  آموزش آرایش چشم آبی نگین دار

مدل های مختلف تزریق ژل لب

تزریق ژل لب باعث شکل گیری لب به مدل های مختلفی می شود،باید توجه داشته باشید که برخی از این مدل ها ممکن است ظاهر فرد را زننده و غیر قابل تحمل کنند؛ حتی اگر هم چنین مدل هایی را انتخاب می کنید آن را به دست دکتر متخصص بسپارید تا نهایتا یک تزریق ژل لب با ظاهری نچرال داشته باشید. در ادامه این مقاله به معرفی پر طرفدارترین مدل های تزریق ژل لب می پردازیم:

تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

این مدل، یکی از متد هایی است که امروزه بسیاری از افراد برای تبدیل لب های خود به فرم و شکل عروسک های باربی انجام می دهند.برای این مدل از ژل لب، نسبت به سایر روش ها باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید، اما این روش زیبایی بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد.توصیه می شود برای تزیق این مدل نزد پزشکان متخصص و کلینیک های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید یکی از بهترین و بی نظیرترین لب ها را برای خود به ارمغان آورید. نکته ای که در مورد این مدل از تزریق است این است که بسیاری پس از تزریق ژل لب به این مدل، تنها به این عمل بسنده نمی کنند. این موضوع به این دلیل است که مدل عروسکی برای برخی از فرم های صورت مناسب است و ممکن است برای صورت شما مناسب نباشد و چهره شما را غیر طبیعی کند، در نتیجه حتماً پیش از انتخاب فرم عروسکی با متخصص پوست و زیبایی مشورت نمایید تا بررسی شود این مدل برای حالت چهره و لب‌های شما مناسب می‌باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید  دکوراسیون خود را تابستانی کنید

تزریق ژل لب روسی

این مدل از تزریق ژل به تازگی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. در ژل لب مدل روسی، تزریق ژل در ناحیه خط بالای لب و گوشه بالای لب انجام می‌شود و به این ترتیب خط بالای لب برجسته خواهد شد. این مدل ارتفاع لب را پهن تر می کند. در واقع تکنیک ژل لب روسی قد لب بالا را افزایش می دهد و فرم لب از حالت یکنواختی در می آید.

معرفی جدید ترین مدل های تزریق ژل لب

مدل ژل لب طبیعی

در سال های گذشته اغلب متقاضیان تزریق ژل لب خواستار مدل‌های فانتزی و عروسکی بودند اما به مرور زمان افراد متقاضی مدل‌های طبیعی شدند زیرا متقاضیان ترجیح می‌دادند که تزریق ژل لبشان به صورتی باشد که تا حد ممکن طبیعی به نظر برسد، در نتیجه با گذشت زمان این روش از محبوبیت بیشتری برخوردار شد به طوری که امروزه این مدل از تزریق ژل لب یکی از پرطرفدارترین انواع مدل های تزریق ژل لب می باشد.مزیت اصلی این مدل از تزریق ژل لب این است که بعد از تزریق،تغییر زیادی در صورت ایجاد نمی شود و همچنین شکل لب بعد از مدتی از چشم نمی‌افتد.

تزریق ژل لب مدل چاک دار

چاک دار کردن لب‌ها هم به وسیله تزریق ژل و هم با جراحی انجام می‌شود. در این مدل، تزریق ژل به وسط لب پایین صورت می گیرد. و به این صورت، در قسمت مرکزی لب پایین چاک و یا خط ایجاد می کنند تا حجم دو طرف لب پایین بیشتر دیده شود. از مزیت تزریق ژل لب به روش چاک دار می توان به لبخندهای بسیار زیبا اشاره کرد. در بسیاری از افراد تنها با چاک دار کردن لب هایشان زیبایی لبشان دو چندان می‌شود.

بیشتر بخوانید  بوتاکس برای چه کسانی ممنوع است + معرفی

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

این مدل یکی از زیباترین انواع مدل های تزریق ژل لب می باشد. در این مدل، لب پایینی در مقایسه با لب بالا بسیار بزرگتر و حجیم تر می شود و لب ها از نیم رخ نیز بایستی کمی جلوتر واقع شوند تا زیبایی خود را به بهترین و بی نظیر ترین شکل ممکن به نمایش بگذارند.

تزریق ژل لب مدل صدف

در این مدل از تزریق ژل لب، تمرکز بیشتر بر لب پایین است و حجم دهی به لب پایین به شکل دو قطره اشک در مرکز لب اضافه می شود.

ژل لب مدل هالیوودی

مدل تزریق ژل هالیوودی، همانطور که از نامش پیداست الهام گرفته از ستاره های هالیوود است،در این مدل از تزریق ژل، هر دو لب بالا و پایین به یک اندازه حجیم می شوند.

تزریق ژل لب مدل کمان

در این مدل از تزریق ژل لب، تمرکز اصلی بر روی لب بالایی می باشد و سعی می شود که لب های شما شکل کمان بگیرد. این مدل از تزریق ژل لب، احساس جوانی خاصی را به صورت انتقال می دهد. و برای افرادی که پا به سن گذاشته اند پیشنهاد می شود.


دیدگاهتان را بنویسید