تاریخ دقیق روز جهانی خاویار در سال ۹۸ چه روزی است ؟


تاریخ دقیق روز جهانی خاویار در سال 98

تاریخ دقیق روز جهانی خاویار در سال 98 برابر است با پنج شنبه ۲۷ تیر ماه

تاریخ دقیق روز جهانی خاویار در تقویم میلادی

تاریخ دقیق روز جهانی خاویار در تقویم میلادی 2019 برابر است با July 18

separator lineروز جهانی خاویار /تاریخ دقیق روز جهانی خاویار در تقویم میلادی//تاریخ دقیق روز جهانی خاویار در سال 98/

روز جهانی خاویار

در تقویم روز های جهانی، 18 ژوئیه به عنوان روز جهانی خاویار نام گذاری شده است.

به عبارت ساده، خاویار تخم مرغ ماهیان است. گونه های ماهیان استوایی چند گونه وجود دارد. در نتیجه، خاویار تولید شده در رنگ متفاوت است بستگی به نوع ماهی دارد.

خاویار پر از پروتئین و ویتامین ها است که یک وعده غذایی سالم است.

ایالات متحده در سال 1900 توزیع کننده اصلی خاویار بود که بیش از 600 تن در سال تولید می کرد. با این حال، با توجه به بیش از حد برداشت ماهی ماهیان خاویار برای خاویار، ممنوعیت برای محافظت از ماهیان دریایی ماهیان خاویاری منقرض شد.

خاویار مناسب در رنگ های مختلف می آید، گرچه اغلب رنگ سیاه و سفید پرتقال عمیق است و می تواند به اندازه 25 درصد وزن بدن ماهیان خاویار باشد. برای کسانی که نمی دانند، ماهیان خاویاری می توانند در وزن 300 کیلوگرم وزن کنند، به این معنی که یک ماهیان خاویاری می توانند در هر زمان تا 75 کیلوگرم تولید کنند. خاویار بسیار پرطرفدار بود و منابع فراوانی داشت که آمریکای شمالی تقریبا تمام 600 تن در سال را که هر سال به اروپا می رفت، عرضه می کرد.

تاریخ دقیق روز جهانی خاویار در سال ۹۸ چه روزی است ؟

هنگامی که ماهیگیری ماهیان دریایی در سال 1906 به منظور محافظت از تعداد اندک تعداد آنها در اقیانوس ممنوع شد ، قیمت خاویور شروع به صعود کرد.

بیشتر بخوانید  تاریخ دقیق روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

در دهه 1960 قیمت خاویار به قدری افزایش یافت که عملا خاویار را به عنوان یک غذای گران قیمت و لاکچری معرفی میکرد. قیمت خاویار از آن زمانتا به امروز افزایش یافته است.

نحوه جشن روز خاویار

جشن روز خاویار خوشمزه و پرماجرا است. در این روز بیشتر مردم جهان جشن میگیرند و انواع مختلف خاویار موجود در دنیا را میخورند.

بیشتر بخوانید:

خواص خاویار و خاصیت های جالب خاویار

خاویار و شناسایی خواص خاویار


دیدگاهتان را بنویسید