جزئیات و ساعت پخش پایتخت 6 از شبکه یک در نوروز 99


پایتخت 6 ساعت چند پخش می شود

دلگرم: پخش پایتخت 6 از 1 فروردین 99 آغاز خواهد شد. پیرامون ساعت پخش پایتخت 6 به زودی اطلاع رسانی خواهد شد

«مجید زین العابدین» مدیر شبکه یک سیما درباره سریال «پایتخت۶» به کارگردانی سیروس مقدم و اینکه آیا با تغییر نویسنده این سریال باز هم شاهد کیفیت «پایتخت» مثل فصل‌های گذشته خواهیم بود؟

گفت: همانطور که در جریان هستید تقریبا ۵ فصل از این سریال به قلم مرحوم خشایار الوند نگارش شده بود و گروه تولید برای «پایتخت ۶» از نویسنده جدیدی استفاده کردند.

وی ادامه داد: به طور قطع مجموعه تلویزیونی «پایتخت۶» از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود و حتما در قالب یک سریال جذاب و پرمخاطب بروی آنتن شبکه یک خواهد رفت که بسیار شیرین و طنز خواهد بود.

مدیر شبکه یک سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر شروع پخش این سریال بیان داشت: به دلیل همزمانی روز اول فروردین با شهادت امام موسی کاظم (ع)
اولین قسمت از این سریال طبق روال هر ساله یک شب مانده به روز اول فروردین نیست و امسال استثنا اولین قسمت «پایتخت۶» در روز اول فروردین پخش می‌شود.

به گزارش فارس، تصویربرداری «پایتخت۶» به کارگردانی سیروس مقدم، نویسندگی آرش عباسی و تهیه کنندگی الهام غفوری نیمه آذرماه در شیرگاه مازندران آغاز شد.

گروه تولید این سریال بعد از تصویربرداری در شیرگاه و بخش‌هایی در تهران راهی یکی از کشورهای اروپایی می‌شوند.

مرحوم خشایار الوند، حسن وارسته، کوروش نریمانی، امیرحسین صادقی از نویسنده‌هایی بودند که در این شش فصل قصه‌های پایتخت را به نگارش درآوردند.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، مهران احمدی، سارا و نیکا فرقانی اصل از بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال حضور دارند. یکی از بازیگرانی که در فصل جدید پایتخت حضور ندارد علیرضا خمسه است.

بیشتر بخوانید  شکر روی مدار گرانی!

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری از سال ۹۰ تا ۹۷ در ۵ فصل از شبکه یک سیما بروی آنتن رفت.

تغییرات پایتخت 6

از جمله تغییراتی که در پایتخت داده شده حذف بابا پنجعلی و بازگشت بهبود فریبا به داستان است البته گفته شده که روح بابا پنجعلی در این سریال حضور خواهد داشت

زمان دقیق پخش پایتخت ۶ در نوروز ۹۹

داستان پایتخت 6

البته اخبار جدید حاکی از این است که پایتخت 6 به ورزش فوتبال خواهد پرداخت. از طرف دیگر، براساس مصاحبه‌ای که سیروس مقدم انجام داده است، گویا شخصیت بابا پنجعلی در پایتخت 6 حضور نخواهد داشت و احتمالا شخصیت‌های جدید دیگری به این مجموعه اضافه می‌شوند.

زمان دقیق پخش پایتخت ۶ در نوروز ۹۹

در روز ششم دی ماه، بخش‌هایی از این سریال در حاشیه دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس ضبط شد. سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت در اینباره می‌گوید:
تیم نساجی سال‌هاست که شکل گرفته و در تمام فراز و نشیب‌ها خود را حفظ کرده است و الان هم می‌بینیم تیمی بسیار خوب و گربه سیاه تمام تیم‌هاست.

از طرف دیگر ظاهرا شخصیت بهبود فریبا که در فصل‌های قبلی خبر مرگش را در آفریقا شنیدیم، در این فصل حضور دارد و ماجراهای جدیدی را رقم خواهد زد.

نقش نقی معمولی در پایتخت 6

زمان دقیق پخش پایتخت ۶ در نوروز ۹۹

با توجه به عکس‌هایی که از نقی معمولی در فصل 6 پایتخت پخش شده، برخی گمان کرده‌اند که شاید قرار است او را در نقش یک سیاستمدار ببینیم. سیروس مقدم در پاسخ به این سوال که آیا نقی معمولی سیاستمدار خواهد شد یا نه می‌گوید:
پاسخ این پرسش را دیگر نمی‌توانم بدهم؛ چون قصه باید پخش شود و بعد مشخص شود که این بار او چه نقشی دارد.

بیشتر بخوانید  افراد مشهور متولد 27 اردیبهشت

نقش مهران فر در پایتخت 6

زمان دقیق پخش پایتخت ۶ در نوروز ۹۹

احمد مهرانفر ارسطو می‌ ماند

الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۶ » به تسنیم گفت : قصه‌ ها طراحی شدند و کار به مرحله نهایی نگارش و دیالوگ‌نویسی رسید. می‌توانیم به طور قطع زمان تصویربرداری سریال را اعلام کنیم، اما پیش‌ بینی می‌شود نیمه دوم سال این اتفاق بیفتد.

خوشبختانه همه بازیگران در کنار ما هستند و برای همه‌شان قصه طراحی می‌شود. احمد مهرانفر هم یکی از نقش‌ های اصلی پایتخت است و «ارسطو» می‌ماند چون هم ما به هنرنمایی‌اش علاقه‌مندیم و هم مردم او را دوست دارند.

ان‌ شاالله مشکلی پیش نیاید و نیمه دوم سال تصویربرداری آغاز شود این اتفاق در شمال کشور، شیرگاه خواهد افتاد. سِیر داستان هم ربطی به «پایتخت ۵» نخواهد داشت و از آن فضا فاصله می‌گیرد.
حذف شخصیت بابا پنجعلی و اضافه شدن بهبود به پایتخت ۶

الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت : بالاخره شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی لحظات کمیکی را رقم می زد و با مشورت آقای تنابنده و آقای مقدم شخصیت بابا پنجعلی حذف شده و بر اساس نیاز قصه بهبود برمیگردد. ‌

‌چون سریال برای نوروز است، قرار نیست با فوت بابا پنجعلی مواجه باشیم اما مدتی از فوت او گذشته است. از سال گذشته هم آقای خمسه و هم آقای تنابنده اعلام کرده بودند که نقش داشت تکراری میشد و با ویژگی هایی که برایش رسم شده بود امکان طراحی موقعیت و شوخی جدید نداشت و دست و بال نویسنده را می بست.

عکس گریم بازیگران پایتخت 6

تصاویری از گریم بازیگران پایتخت 6 را در ادامه مشاهده میکنید

بیشتر بخوانید  چهره های مشهور متولد امروز 26 خرداد

زمان دقیق پخش پایتخت ۶ در نوروز ۹۹

فهمیه در پایتخت 6

زمان دقیق پخش پایتخت ۶ در نوروز ۹۹

هما در پایتخت 6

زمان دقیق پخش پایتخت ۶ در نوروز ۹۹

رحمت در پایتخت 6

زمان دقیق پخش پایتخت ۶ در نوروز ۹۹

بهتاش در پایتخت 6


دیدگاهتان را بنویسید