بازگشت رونالدو به رئال مادرید چقدر صحت دارد ؟



بازگشت رونالدو به رئال مادرید


کریستیانو رونالدو (cristiano ronaldo)، فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا احتمال دارد بار دیگر به رئال مادرید بازگردد.


رونالدو شب گذشته (یکشنبه) با حضور در مادرید دیدار ال کلاسیکو میان تیم های رئال و بارسلونا را از نزدیک تماشا کرد و حالا ادو آگیره، خبرنگار ورزشی که با رونالدو هم ارتباط دارد، در برنامه تلویزیونی چیرینگیتو اسپانیا مدعی شد که رونالدو بعد از ۲ سال از زمان خروجش از سانتیاگو برنابئو اکنون دوست دارد که دوباره به رئال مادرید برگردد.


کریستیانو رونالدو که به واسطه لغو دربی ایتالیا به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایتالیا، فرصتی برای بازگشت به خانه تیم سابقش و مشاهده پنجمین ال‌کلاسیکو بعد از جدایی وی از رئال مادرید را به دست آورد.


تماشای این بازی و پیروزی 2 بر صفر کهکشانی‌ها اما ظاهراً ستاره شماره 7 یوونتوس را برای بازگشت به تیمی که رکورددار گلزنی در آن است، وسوسه کرده، در واقع این ادعایی است که یک منبع نزدیک به ستاره پرتغالی مطرح کرده است.


او این خبر را در حالی منتشر کرد که رونالدو در حال سپری کردن یک فصل فوق‌ العاده در سری A است و در مجموع ۷۴ بازی‌اش برای یوونتوس از تابستان سال ۲۰۱۸ تا کنون ۵۳ گل زده است.


آگیره در پایان این گفت‌وگو بیان کرد که با اطمینان می‌گویم که کریستیانو تمایل دارد که به رئال مادرید برگردد. او با بازگشت به برنابئو، تحت تاثیر ابراز احساسات و محبت هواداران رئال مادرید قرار گرفت و از این بابت بسیار هیجان زده شد.

بیشتر بخوانید  با فورد موستانگ 2015، یک کوسه عصبانی در جاده ها آشنا شوید


در حال حاضر تمام تمرکز رونالدو روی بازی در یوونتوس است اما در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان گفت که بازگشت رونالدو به رئال مادرید غیرممکن است. البته من نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و هیچ کسی هم نمی‌تواند چنین ادعایی کند.


کریستیانو رونالدو پس از گل اول رئال مادرید به بارسلونا با خوشحالی شروع به دست زدن کرد و این واکنش در نوع خود جالب بود


آیا رونالدو به رئال مادرید برخواهد گشت ؟


دلیل جدایی رونالدو از رئال


کریستیانو رونالدو دلیلی جدایی از رئال مادرید را نیاز به تغییر برای نشان دادن فوتبالش اعلام کرده بود


رونالدو تابستان گذشته با قراردادی 100 میلیون یورویی از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست، آنهم در حالی که در زمان حضورش در مادرید رکوردهای بسیاری را شکست و در پنج سال به تیم کمک کرد تا چهار بار قهرمان اروپا شود.


او در مراسمی در مادرید جایزه ورزشکار اسطوره‌ای نشریه «مارکا» را دریافت کرد و دلایل ترک رئال مادرید را توضیح داد: «سال گذشته با ترک مادرید کمی تغییر کردم، پس از آنچه با رئال مادرید بردم به انگیزه جدیدی نیاز داشتم. به تغییر نیاز داشتم تا فوتبالم را نشان دهم زیرا فکر می‌کنم هنوز توانایی بالایی دارم. من هنوز احساس می‌کنم انگیزه بالایی دارم. قطعا بردن جام‌ها را دوست دارم. سال گذشته به لطف خدا سه جام بردم: سوپرجام ایتالیا، سری‌آ ایتالیا و لیگ ملت‌های اروپا و سال خوبی داشتم.»


کریس در ادامه درباره شهر مادرید هم صحبت کرد و گفت: «9 سال در مادرید زندگی کردم، من بخش بزرگی از زندگی‌ام را اینجا بودم، تنها از فوتبال صحبت نمی‌کنم و صحبت من کلی است. گذشته پاک نمی‌شود و برای همین من هنوز در مادرید یک خانه دارم و به اینجا سر می‌زنم. اینجا دوستانی دارم. مادریدی شهری است که عاشقش هستم.»


رونالدو در ادامه افزود: «مارسلو در مادرید به شدت خوشحال است. من با او رابطه خوبی دارم و بسیار با هم صحبت می‌کنیم. با کاسمیرو، په‌په و کوئنترائو هم رابطه خوبی دارم. دلم برای مارسلو تنگ شده است.»

بیشتر بخوانید  تصاویری از زیباترین بازیگر زن بالیوود که جایگزین سوفیا لورن شد


کریستیانو درباره لیگ قهرمانان اروپا هم صحبت کرد: «یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا همیشه به دنبال آن هستند اما هر سال فقط یک برنده داریم. به بارسلونا برای مثال نگاه کنید که با کلی هزینه و بازیکن فوق‌العاده در پنج سال گذشته قهرمان نشده است.


یوونتوس قطعا امسال هم برای قهرمانی در این جام می‌جنگد اما عوامل زیادی در این خصوص تاثیرگذار هستند. یوونتوس این عنوان را خواهد برد، اگر امسال نباشد امیدوارم سال بعدی قهرمان شویم.»


separator line


بیشتر بخوانید


کادوی تولد گرانقیمت رودریگز برای کریستیانو رونالدو + فیلم


عکس | کیک تولد خاص رونالدو در تولد 35 سالگی


دیدگاهتان را بنویسید