زمان اکران مست عشق مشخص شد + عکس



مست عشق کی اکران می شود ؟


فیلم سینمایی “مست عشق” ساخته حسن فتحی در حال طی کردن مراحل پس از تولید است و تا پایان تابستان آماده نمایش خواهد بود. اما این قول عملی نشد.


فیلم سینمایی مست عشق

شهاب حسینی در مست عشق


زمان اکران مست عشق


طبق اعلام صفحه رسمی فیلم سینمایی مست عشق مهران برومند تهیه کننده این فیلم موارد ذیل را در توضیح زمان پخش مست عشق اعلام کرد:


  • فیلمبرداری چند سکانس کوتاه از “مست عشق” به دلیل شیوع ویروس کرونا باقی مانده که به محض رفع محدودیت‌های کرونا و باز شدن مرزها به اتمام خواهد رسید.

  • همچنین تدوین این فیلم درحال انجام است و امورفنی پس از تولید ازجمله صداگذاری نیز همزمان در ترکیه انجام می‌شود.

  • با توجه به شرایط موجود، پیش بینی ما برای زمان اتمام کامل پروژه، پایان مراحل فنی و رسیدن به مرحله آماده نمایش، انتهای تابستان است ولی زمان اکران آن، بستگی کامل به اوضاع نمایش فیلم در سینماهای ایران و جهان دارد.

  • مطابق توافق‌مان با آقای فتحی، ایشان تا انتهای “مست عشق” همراه این پروژه خواهند بود و بر امور فنی و مراحل پس از تولید فیلم تا انتها نظارت خواهند داشت.

  • ما معمولا وقتی چیزی را اعلام می‌کنیم که خبر مهمی داشته باشیم. وقتی وضعیت اکران فیلم در جهان مشخص نیست، چرا انتظار بیهوده ایجاد کنیم.

  • ما پروژه را آماده نمایش می‌کنیم ولی تصمیم‌گیری درباره زمان اکران به زمان بازگشایی و روشن شدن وضعیت سینماهای جهان با وجود محدودیت‌های کرونا موکول می‌شود.


تاریخ اکران مست عشق، زمان اکران مست عشق


تاریخ اکران مست عشق


اخبار تکمیلی 21 شهریورماه سال 1400


روزنامه فرهیختگان: گویا برخلاف آنچه رسانه‌های ایرانی مطرح کرده‌اند، سرمایه‌گذار ترک پروژه «مست عشق»، اصالت ایرانی داشته و ضمن آنکه در ایران زندگی می‌کند، واسطه‌های دیگری در داخل کشور دارد که کار حقوقی آنها را انجام می‌دهند.


یکی از عوامل پروژه اعلام کرد این واسطه‌های مالی، راش‌ها را نزد خود نگه داشتند و از ما تقاضای پول کردند. در زمان تولید پروژه هم پول‌هایی به حساب‌شان می‌رفت که با تعطیلی فیلمبرداری، این نوع واریزها قطع شد.


اینکه گفته می‌شود توافق حاصل شده، یعنی فقط پول به آنها پرداخت شده و مشکل از همان ابتدا پول بود که با پرداخت پول، کار تماما به طرف ایرانی واگذار شد.


مراحل پست‌پروداکشن نسبتا طولانی از فیلم باقی‌مانده که اجرای آنها تا عید نوروز به طول می‌انجامد. صاحبان فیلم مترصد آن هستند که فیلم را به اکران نوروز 1401 برسانند. به همین دلیل، نمایش فیلم در جشنواره فجر امسال، بسیار بعید است.


separator line


بیشتر بخوانید


مست عشق : شهاب حسینی در کنار حسن فتحی | داستان و بازیگران


حضور هانده ارچل بازیگر معروف ترکی در مست عشق


بیشتر بخوانید  اس ام اس شکلک های خنده دار جدید

دیدگاهتان را بنویسید