آدرس مرکز خرید لباس عروس در تهران



معرفی مراکز لباس عروس در تهران


اگر در رویای خود سبک و مدلی از لباس عروس داشته باشید بسیار انتخاب راحت تری در میان تنوع بسیار زیاد لباس های عروس خواهید داشت، البته فراموش نکنید که مدلی را که می‌پسندید، متناسب با فرم بدنی تان باشد تا ظاهری دلنشین را از آن خود کنید.


مراکز خرید لباس عروس در تهران و مزونهای معروف تهران : در اینجا می خواهیم به شما چندین مراکز خرید لباسهای عروس در تهران را معرفی کنیم. با ما در دلگرم همراه باشید .


لیست مراکز خرید لباس عروس در تهران


  1. امام زاده حسن واقع در خیابان سه راه آذری

  2. چهار راه امیر اکرم (خیابان ولیعصر به سمت خیابان جمهوری)

  3. خیابان میرداماد در تهران (خیابان میرداماد تهران به داشتن لباس های عروس گران قیمت معروف است. )

  4. کوچه برلن (قیمت مناسب)

  5. کوچه رفاهی (قیمت مناسب)


اما بعضی از مزون های موجود در خیابان های میرداماد ، فرشته ، پاسداران ، هفت حوض ، سلسبیل، نازی آباد، عبدل آباد، میدان محسنی هستند که لباسهای عروس هم دارند که می توانید لباس خود را در آنجا تهیه کنید.


بعضی از مزون های عروس بسته به سلیقه ، لباس مورد نظر شما را میدوزند و این مزییت را دارند که در عرض چند ساعت لباس را تحویل شما بدهند.


قیمت های لباس های عروس در هر قسمت از شهر معمولاً متفاوت است. مبلغ بودجه و هزینه مورد نظر شما مهم است و باید به فروشندگان و مزون دارها مبلغ مورد نظرتان را در میان بگذارید.


تنوع زیادی که لباسهای عروس دارند و اگر حتی شما قصد خرید لباس عروسی ندارید می توانید بسته به بودجه جیبتان، لباس عروس را با قیمت ۵۰۰ هزار تومان یا حتی کمتر اجاره کنید ، در واقع بودجه شما برای خرید یا اجاره لباس عروسی خیلی مهم است.


برای خرید لباس عروسی حتما از چند جای دیگر هم اطلاع کسب کنید. زمانی که می‌خواهید لباسی را بخرید یا اجاره کنید از نوع پارچه و قیمت ها و مدل های مد نظر اطلاع داشته باشد.


هر کدام از لباس های عروس بسته به موقعیت مکانی مغازه کم و زیادی کار دست روی لباس، یا پرکار یا کم کار بودن لباس عروس و جنس پارچه آن قیمت ها را بسیار متفاوت و بالا و پایین می کند.


خیابان میرداماد به لباس های عروس برند، شهرت دارد و در اول مقاله به شما گفتم که این خیابان در تهران به گرانقیمت بودن لباس عروس هم مشهور است.


لباسهای عروس خیابان میرداماد به دلیل برند بودن اکثر لباس های عروس به خیابان لباسهای عروس گرانقیمت معروف است.


این خیابان لباسهای عروس برند معروف از pronovios , marchesa , peter langner , jenny packham هستند، که می توانید لباس های عروس این برندها و دیگر برندها را به مزون دارها سفارش دهید. اما خیابان میرداماد در کل تنوع محدودی از این لباسهای عروس دارد.


میدان محسنی و خیابان فرشته و پاسداران نیز لباس های برند زیادی دارند می توانید به آن ها هم سر بزنید


خیابان امامزاده حسن، امین الملک، کوچه برلن، عبدل اباد، نازی آباد خیابانهای هستند که قیمت بسیار مناسبی از لباسهای عروس ارائه می دهند.


برای تهیه در مراکز خرید لباس عروس باید وقت گذاشت و بیشتر مراکز خرید لباس عروس که در بالا ذکر شد، را ببینید تا با انواع جنس پارچه لباسهای عروس و قیمتها و مدلهای مختلف لباسهای عروس آشنا شوید.


separator line


بیشتر بخوانید :


۱۱ نکته برای نگهداری لباس عروس + نحوه شستن لباس عروس در منزل


توصیه های مهم برای پوشیدن لباس عروس


لباس عروس ۲۰۱۸ / کلکسیون لباس عروس بهار و تابستان


باید و نبایدهای انتخاب لباس عروس


بیشتر بخوانید  لیست آموزشگاه های زبان قزوین همراه با آدرس و تلفن

دیدگاهتان را بنویسید