شهربازی حرم امام رضا به همراه آدرس



معرفی شهربازی حرم امام رضا


شهربازی حرم امام رضا : از باب‌الجواد که وارد حرم می‌شوی تعداد بچه‌هایی که در حال دویدن و شادی هستند بیشتر و بیشتر می‌شود، به سمت پارکینگ شماره یک که چشم می‌اندازی، از جست و خیز و صدای خنده و شادی بچه‌ها می‌فهمی که احتمالا باید خبری باشد…


شهربازی حرم امام رضا متفاوت‌ترین شهربازی است که تا به حال دیده‌اید، شهربازی‌ای که در حرم مطهر رضوی میزبان زائران شده است.


آن‌طور که احمد بهشتی، مدیر نخستین شهربازی معارفی ایران روایت می‌کند، این شهربازی بخش‌های مختلفی را براساس گروه‌های سنی در بر می‌گیرد و از سنین سه تا 17 سال می‌توانند به‌صورت رایگان از بازی‌ها و برنامه‌های آن استفاده کنند.


حجت‌الاسلام حسینی، مسئول کمیته پژوهش شهربازی در مورد شهربازی حرم امام رضا می گوید: اصولا شهربازی رفتن در همه جای دنیا برای گذران وقت و سرگرمی است، اما زائری که به حرم امام رضا(ع) می‌آید قطعا برای سرگرمی و گذران وقت نیامده است، شهربازی معارفی هم در همین راستا فعالیت می‌کند، ما نمی‌خواهیم فقط بچه‌ها را سرگرم کنیم و ساعتی به غفلت بگذرد، در بازی‌های ما آشنایی با اخلاق، احکام و آداب اجتماعی و مرتبط با سبک زندگی به‌طور غیرمستقیم آموزش داده می‌شود.


در خیلی از موارد حتی کودک یا نوجوان متوجه این آموزش هم نمی‌شود و ناخودآگاه با آن ارتباط برقرار می‌کند و زیارت با معرفت دینی و انسانی همراه می‌شود.


آدرس شهربازی حرم امام رضا


آدرس شهربازی حرم امام رضا : استان خراسان رضوی – شهر مشهد – صحن جامع رضوی – پارکینگ شماره ۱ – محل نمایشگاه های آستان قدس رضوی

بیشتر بخوانید  همه چیز در مورد عملیات کربلای ۴


شهربازی حرم امام رضا کجاست


بیشتر بخوانید :


آدرس و تلفن خانه معلم مشهد + نحوه رزرو خانه معلم


معرفی مرکز خرید کفش مشهد


آدرس مرکز خرید ۱۷ شهریور مشهد


آدرس مرکز خرید لباس مجلسی در مشهد


۲۰ مرکز خرید و پاساژ در شهر مشهد به همراه آدرس و تلفن


معرفی مرکز خرید غدیر مشهد + آدرس


معرفی مرکز خرید مشهد مال + آدرس و تلفن


مرکز خرید زیست خاور مشهد همراه با آدرس


آشنایی با مرکز خرید خورشید مشهد به همراه آدرس


دیدگاهتان را بنویسید