معرفی شهربازی سیتی سنتر قشم



شهربازی سرپوشیده سیتی سنتر قشم


جزیره ی قشم یکی از زیبا ترین و پر طرفدر ترین مقاصد گردشگری داخلی به شمار می رود که بیش تر ایرانیان تعطیلات کوتاه مدت و یا در پاره ای از اوقات آخر هفته های خود را با سفر به قشم می گذراند.


جزیره ی قشم بزرگ ترین جزایر ایران می باشد که سفر به آن جوابگوی تمامی سلایق می باشد. این جزیره در سال های اخیر مورد توجه گردشگران زیادی از سراسر جهان قرار گرفته به همین دلیل برای جذب توریست بیش تر امکانات تفریخی و رفاهی متعددی را در نظر گرفته اند.


در این بخش از مجله دلگرم می خواهیم مسافران عزیز را با یکی از تفریحات سرگرم کننده این جزیره به نام شهربازی سیتی سنتر قشم بیش تر آشنا کنیم تا بتوانید لحظات خوش و سرگرم کننده ای را برای خود و همراهان تان رقم بزنید.


آشنایی با شهربازی سیتی سنتر قشم


شهربازی سیتی سنتر قشم به عنوان اولین شهربازی قشم در بهمن ماه سال 1390 به روی عموم باز گردید. این شهربازی امروزه با 240 دستگاه بازی با آخرین تکنولوژی با پرسنل ماهر و خوش برخورد در مکانی به وسعت 5000 متر مربع به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تفریحی قشم شناخته شده است.


که از سال اول تاسیس خود تا به امروز گردشگران زیادی به این مجموعه آمده و از دستگاه های فوق العاده ی آن استفاده می کنند به طوری که سال به سال بر تعداد بازدید کنندگان این مجموعه رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید  پرورش گل پامچال و دانستنی های جالب درباره نگهداری این گل در آپارتمان


شهربازی سیتی سنتر قشم


شهربازی سیتی سنتر قشم در یک مجتمع واقع شده است که 700 واحد تجاری ، رستوران ، کافه و سینمای 4 بعدی می باشد.


هدف از تاسیس این مجموعه جذب توریست و به وجود آوردن برنامه های مختلف برای مسافران تور قشم بوده به نتیجه ی قابل قبولی دست یافته است. در این مجموعه کودکان بزرگسالان می توانند از تمامی دستگاه های بازی پیشرفته استفاده و نهایت لذت را ببرند.


آدرس شهربازی سرپوشیده سیتی سنتر قشم


آدرس شهربازی سیتی سنتر قشم : قشم ، پایین تر از میدان امام قلی خان ، بازار سیتی سنتر قشم ، طبقه دوم ، شهربازی سرپوشیده سیتی سنتر قشم


separator line


بیشتر بخوانید :


آدرس و تلفن خانه معلم قشم + نحوه رزرو خانه معلم


مرکز خرید قشم : آشنایی با مراکز خرید و بازارهای قشم


معرفی صنایع دستی و سوغات جزیره‌‌ی قشم


آدرس و تلفن مرکز خرید خلیج فارس در قشم


معرفی ۲۰ هتل (۲ تا ۵ ستاره) قشم + آدرس و تلفن


آشنایی کامل با ژئوپارک جهانی قشم


دیدگاهتان را بنویسید