چهره های سرشناس ایرانی متولد 3 بهمن ماه+ تصاویر



افراد معروف متولد 3 بهمن


امروز 3 بهمن است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک

تولد چهره های معروف ایرانی در ۳ بهمن + تصاویر


قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ سوم بهمن ماه چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.


separator line


تولد افراد معروف در 3 بهمن


پریوش نظریه


تولد چهره های معروف ایرانی در ۳ بهمن + تصاویر



پریوش نظریه بازیگر معروف متولد 3 بهمن ماه


پریوش نظریه زاده در 3 بهمن ماه سال ۱۳۴۸ در شهرستان گچساران متولدشد. وی فارغ التحصیل تئاتر از دانشگاه هنر است. او علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگر هنر مخصوصا در زمینه عکاسی هنری به طور جدی فعالیت می کند.


او در انتخاب نقش هایش خیلی وسواس به خرج می دهد و برای همین است که تا به امروز در هر فیلم و سریالی که خانم پریوش نظریه بازی کرده توانسته با مخاطبانش ارتباط خوبی برقرار کند و در خاطره ها بماند.


پریوش نظریه در سال ۱۳۶۹ اولین کار بازیگری خودش را در سینما شروع کرد اما به دلیل سخت گیر بودن او در زمینه هنر و سینما باعث شد او برای فیلم بعدی اش ۵ سال صبر کرد و با فیلم پدر به کارگردانی مجید مجیدی در سال ۱۳۷۴ به عنوان یک چهره شاخص در بازیگری سینما درخشید.


از کارهای مشهور پریوش نظریه در این سال های اخیر میتوان به فیلم سریال مدینه در سال ۹۳ و همچنین در سریال تلویزیوتی زیر پای مادر در نقش رخساره اشاره کرد و اخیرا در سریال تلویزیونی سایه بان ایفای نقش کرده که نسبت به این دو کار آخرش نقشش در سریال سایه بان کم رنگ تر است.


separator line


آزاده آل ایوب ( خاله نرگس )


تولد چهره های معروف ایرانی در ۳ بهمن + تصاویر



آزاده آل ایوب چهره متولد 3 بهمن ماه


آزاده آل ایوب ملقب به خاله نرگس متولد 3 بهمن سال 1357 در تهران است او مجری برنامه کودک و گوینده است.


آزاده ال ایوب در رشته جامعه شانسی در دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل نموده و در همین رشته توانسته مدرک ریافت نماید و و فارغ التحصیل شود

بیشتر بخوانید  مهرداد نجفی کمک داور فوتبال اقدام به خودکشی کرده است


این مجری محبوب کودکان شروع کار هنری خود را از سال ۷۶ با کار در رادیو و تلویزیون شروع نمود و وی همچنین سال ۱۳۷۹، مجری گری برنامه کودک شبکه جام جم ۱، کار در حوزه کودک و نوجوان را در حوزه هنری خود داشته هست و به مدت ۱۵ سال در برنامه رنگین کمان از سال ۸۱ مجری گری کرده است


وی همچنین به بازیگری علاقه داشته و بیان کرده است که اگر نقشی ماندنی از سمت کارگردان هایی چون حسن فتحی، مهرجویی، حاتمی کیا به وی پیشنهاد شود حتما برای بازیگری جواب مثبت خواهد داد


separator line



بهمن فرمان آرا


تولد چهره های معروف ایرانی در ۳ بهمن + تصاویر



بهمن فرمان آرا چهره معروف متولد 3 بهمن ماه


بهمن فرمان‌ آرا متولد 3 بهمن ۱۳۲۰، در اصفهان، تهیه‌کننده، کارگردان، فیلمنامه‌نویس،نویسنده و هنرپیشه ایرانی است.


بهمن فرمان آرا در کارنامه کاری خود، موفق به دریافت چندین جایزه سیمرغ بلورین شده‌است.


او در رشته کارگردانی سینما در کالیفرنیا تحصیل کرده است.


بهمن فرمان آرا فرزند دوم مصطفی فرمان آرا و اقدس السادات بشارت است، پدرش صاحب کارخانه نساجی بود که بعد ها به فرزندانش رسید


در ۱۶ سالگی برای تحصیل به انگلستان رفت و چون مدرسه سینمایی نبود به مدرسه بازیگری رفت، اما با اسرار پدرش بعد از ۱.۵ سال به دانشگاه جنوبی کالیفرنیا فرستاده شد تا کارگردان شود


در سال ۱۳۵۹ بعد از انقلاب به کانادا مهاجرت کرد و مدیرعامل شرکت سینما سیرکل ونکوور شد سپس مدتی بعد به لس آنجلس رفت و در تهیه فیلم های مشهور با فیلمسازان آمریکا همکاری کرد


در سال ۱۳۶۹ در ۴۹ سالگی به ایران بازگشت و بعد از نوشتن ده ها فیلمنامه که اجازه ساخته شدن نگرفت در سال ۸۷ با کارگردانی شروع به ساخت فیلم کرد


separator line


سینا حجازی


تولد چهره های معروف ایرانی در ۳ بهمن + تصاویر



سینا حجازی خواننده معروف متولد 3 بهمن ماه


سینا حجازی ترانه‌سرا ، نوازنده و خواننده ایرانی سبک پاپ رگی است. او فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی است.


سینا حجازی تا کنون ۴۴ تک آهنگ منتشر کرده که در اینترنت در دسترس همگان قرار گرفته‌است. بیشتر ترانه‌های سینا حجازی را خود او گفته‌است.

بیشتر بخوانید  دانلود و متن آهنگ لالایی روسی Колыбельная از رئوف و فایک


وی ۴ ترانه از حسین صفا و یک ترانه از محسن شیرالیخوانده‌است. او با خواندن تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی مسیر انحرافی، وجههٔ یک خوانندهٔ رسمی را به خود گرفت و در مدت‌زمان کوتاهی خودش و آثارش را به جامعهٔ موسیقی معرفی کرد.


separator line


مهران دوستی


تولد چهره های معروف ایرانی در ۳ بهمن + تصاویر

عنوان


زنده یاد مهران دوستی هنرمند مشهور متولد 3 بهمن ماه


مهران دوستی (متولد ۳ بهمن ۱۳۳۵ در روستای بلده، مازندران – درگذشتهٔ ۲ خرداد ۱۳۹۴ در تهران) گویندهٔ رادیو و مجری برنامه‌های تلویزیونی ایرانی بود.


وی در روستای بلده از توابع نور زاده شد و دانش‌آموختهٔ رشتهٔ مکانیک و مهندسی تصفیهٔ آب در ایالات متحدهٔ آمریکا بود.


در سال ۱۳۵۹ و هنگام تصدی سمت مدیریت تولید صدا و سیمای مرکز گیلان، به‌دلیل نیامدن گوینده، این کار را بر عهده گرفت و از آن پس این حرفه را دنبال کرد. در زمان جنگ ایران و عراق اطلاعیه‌های ارتش را در رادیو می‌خواند و از گویندگان رادیو جبهه بود.


او در سالیان اخیر به‌عنوان یکی از چهره‌های شناخته‌شدهٔ رادیو، گویندگی برنامه‌های متعددی را برعهده داشت و همکاری در برنامه‌های تلویزیونی ازجمله سینما یک، سینما دو و سینما چهار و انبوه تیزرهای تبلیغاتی از دیگر فعالیت‌های او در حیطهٔ گویندگی بود.


برنامه «هزار پنجره» با تهیه‌کنندگی نعمت رئوفی و نویسندگی و سردبیری یدالله گودرزی، عرصه‌ای تازه برای درخشش مهران دوستی فراهم کرد. وی پس از چند سال، با همین برنامه به اجراهای زنده روی آورد و دوران اوج وی فرارسید.


مهران دوستی در مهرماه ۱۳۹۳ تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت و بعد از آن همواره با مشکل تنفسی دست و پنجه نرم می‌کرد تا اینکه در تاریخ ۲ خرداد ۱۳۹۴ بر اثر ایست قلبی در بیمارستان رامتین تهران درگذشت.


مهران دوستی به دلایلی در هیچ مراسم خاکسپاری شرکت نمی‌کرد، به استثنای مراسم خاکسپاری رضا صفدری. از قضا هنگام دفن وی در قطعه هنرمندان وی دقیقاً در طبقه دوم قبر رضا صفدری دفن شد

بیشتر بخوانید  مادر رومینا اشرفی کیست / مصاحبه ی رعنا مادر رومینا


separator line



ویژگی های متولدین ماه بهمن


بهمن ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :


بسیار حسّاس، استوار و ثابت قدم، واقعاْ عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، انسان واقعاْ خوب، دانا، خونسرد، رک گو، روی خودش بیش از دیگران حساب می‌کند، مستقل، منطقی، عاشق بشریّت و انسانیّت، فکر دیگران را می‌خواند، ثابت قدم، آرامش دوست، کمک رسان، آسان زندگی می‌کند

پرسه زدن را دوست دارد، دارای حسّ ششم قوی، علاقه‌مند به دوستان، آزادیخواه، بلند پرواز، رام نشدنی، هر جا برود بر می‌گردد، جاه طلب، از اقرار به گناه منزجر است، دوستان بسیار زیادی دارد، رازدار و تو دار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته خو، از تعریف لذّت می‌برد

راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می‌اندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی، دوستی او عمیق و شکوهمند است، ولخرجیش از روی عقل است، خوش قلب و مهربان، کم حافظ ه.، بهترین مشاور، پرحرکت و بی قرار، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس.


separator line



فال روزانه برای بهمن ماهی ها


فال روزانه 3 بهمن :


  • امروز باید زندگی احساسی خود را در حالتی جذاب و پر شور و هیجان نگه دارید.خودتان را بیش از حد درگیر خواسته ها و آمال و آرزوهای دیگران نکنید. دید خود را به زندگی واقع بینانه تر کنید.

  • ظرفیت وجودی خود را برای حل مشکلات و مبارزه با سختی ها در زندگی بالا ببرید.شجاع باشید و به عهد خود با دیگران وفا کنید.

  • اصلا مهم نیست که سرتان بسیار شلوغ است و در برنامه تان جای خالی ندارید، در هر صورت باید امروز را در کنار دوستانتان به تفریح بپردازید.

  • ا مروز یک روز عالی برای جشن گرفتن در خانه است. آرامش خود را حفظ کنید و با استرس و اضطراب خود مبارزه کنید.


separator line


با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین دی

مجله دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید