نحوه کار املاک من در سامانه تهران من



املاک من تازه‌ترین خدمتی است که با هدف توسعه سرویس‌های الکترونیک شهروندی در سامانه «تهران من» به شهروندان ارائه می‌شود و به وسیله این خدمت، کاربران می‌توانند از میزان عوارض نوسازی و پسماند خود و دیگر اطلاعات املاک خود آگاه شوند.


به گزارش ایرنا به نقل از اعلام روز شنبه روابط‌عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، به تازگی امکان ذخیره املاک توسط شهروندان و در اختیار داشتن اطلاعات آنها در حساب شهروندیشان در سامانه «تهران من» فراهم شده و به زودی این امکان روی آخرین نسخه اپلیکیشن تهران من نیز قرار خواهد گرفت.


نحوه کار املاک من در سامانه تهران من


براساس این گزارش شهروندان با ورود به سامانه «تهران من» می‌توانند در قسمت «خدمات ملک و شهرسازی»، املاک موردنظر خود را با وارد کردن شناسه ملک یا شماره پرونده شهرسازی یا با ارائه نشانی دقیق روی نقشه پیدا کنند و آن را به حساب شهروندی خود اضافه کنند.


همچنین کاربران با استفاده از داده‌هایی نظیر کد پستی، جهت ساختمان، متراژ و طبقه می‌توانند واحد مورد نظر خود را نیز به طور دقیق مشخص و پیدا کنند.


پس از افزودن املاک به حساب شهروندی، کاربران به صورت خودکار از تمامی عوارض شهرداری مرتبط با ملک مورد نظر مثل عوارض نوسازی و پسماند آگاه می‌شوند و امکان پرداخت آنلاین آنها را نیز در اختیار دارند.


همچنین می‌توانند سایر قبوض خدماتی همچون قبض آب، برق، گاز و تلفن را هم به اطلاعات ملک خود اضافه و پرداخت کنند و در صورت صدور قبضی جدید از آن اطلاع یابند.

بیشتر بخوانید  زمان پخش شام ایرانی فصل هفتم مشخص شد


شهروندان تهرانی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir مراجعه کنند.


دیدگاهتان را بنویسید