فواید باورنکرنی پودر اسلیم وی دوبیس بانوان





آشنایی با پودر اسلیم وی دوبیس بانوان


پودر اسلیم وی دوبیس بانوان حاوی فیبر است که برای سلامت هضم و گوارش بسیار مهم است ، مکمل های فیبر دار به مانند اسلیم وی به شما این امکان را می دهد تا مقدار فیبر موجود در رژیم غذایی خود را افزایش دهید . مکمل های رژیمی فیبر دار همچنین در کنترل وزن استفاده می شوند زیرا که در افراد حس سیری طولانی تری را ایجاد کرده که در کنترل وزن بسیار مهم و ضروری می باشد.


پودر اسلیم وی دوبیس بانوان تحت لیسانس و نظارت یونیک فارمای استرالیا در صنایع غذایی ایلیا پارس در ایران تولید شده و یک مکمل غذایی بسیار مفید برای کاهش وزن است.


ویژگیهای پودر اسلیم وی دوبیس بانوان


  • حاوی فیبر طبیعی ذرت

  • بدون قند

  • حاوی انواع ویتامین ها

  • حاوی پروتئین وی خالص

  • مناسب برای کاهش وزن

  • ارتقا سیستم ایمنی

  • کاهش اشتها و سیری کاذب

  • مناسب برای بیماران دیابتی


پودر لاغری


مزایای مصرف پودر اسلیم وی دوبیس بانوان


فیبر کربوهیدراتی است که در انواع مواد غذایی گیاهی مانند میوه‌ها، سبزیجات و غلات وجود دارد. اما برخلاف سایر کربوهیدرات‌ها که برای تولید انرژی سوزانده می‌شوند، فیبر توسط بدن هضم نمی‌شود. فیبر به سرعت از دستگاه گوارش عبور می‌کند، بدون آن‌که باعث افزایش سطح قند خون شما شود. دو نوع فیبر وجود دارد: محلول و نامحلول. هر دو نوع فیبر به خاطر مزایای کاهش وزن‌شان معروف هستند.


خانم‌های زیر ۵۰ سال باید هر روز حداقل ۲۵ گرم فیبر مصرف کنند و مردان در این گروه سنی باید روزانه ۳۸ گرم فیبر بخورند. متأسفانه اکثر بزرگسالان آمریکایی، تنها نصف مقدار فیبر مجاز توصیه شده را دریافت می‌کنند. به غیر از حفاظت در برابر بیماری قلبی و مشکلات گوارشی، فیبر ممکن است به کاهش وزن شما نیز کمک کند.


فیبر نامحلول با طولانی کردن احساس سیری به کاهش وزن کمک می‌کند. از آن‌جا که این فیبر توسط معده هضم نمی‌شود، در آن‌جا باقی می‌ماند و منبسط می‌شود زیرا شیره‌های معده، فیبر مواد غذایی‌ای که شما می‌خورید را اشباع می‌کنند. این امر نه تنها احساس سیری را طولانی می‌کند بلکه هوس‌های غذایی و دردهای گرسنگی را نیز کاهش می‌دهد. خوردن مواد غذایی سرشار از فیبر، مانع پرخوری شما می‌شود.


از سویی دیگر فیبر محلول، آب را جذب کرده و یک ژل چسبناک در داخل روده می‌سازد. این ماده چسبناک، جذب قند در جریان خون را کند کرده و خطر افزایش وزن و چاقی را کاهش می‌دهد. سطح پایین قند خون به معنی سطح انسولین پایین‌تر نیز می‌باشد. این مسئله، چربی ذخیره شده در بدن را کاهش می‌دهد.


تحقیقات نشان داده مصرف زیاد فیبر از طریق مواد غذایی و مکمل ها ریسک ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت نوع دو را کاهش می دهد. فیبر غیرقابل حل حجم مدفوع را افزایش می دهد و برای درمان یبوست در افراد مفید است. فیبر غیرقابل حل موجود در برخی از مواد غذایی، می تواند از بروز سرطان روده بزرگ پیشگیری کند. فیبرهای قابل حل توانایی کاهش کلسترول خون را دارند.


در واقع آنها به کلسترول موجود در روده می چسبند و از جذب آنها جلوگیری می کنند. همچنین برای مقابله با دیابت و مقاومت بدن در مقابل انسولین، توصیه می شوند. به علاوه سرعت جذب کربوهیدرات ها را کاهش داده و به کنترل سطح قند خون کمک می کنند. همچنین، از آنجا که فیبر حجم زیادی را اشغال می کند و کالری کمی دارد، می تواند در کاهش وزن به شما کمک کند.


پودر اسلیم وی دوبیس بانوان حاوی ذرت است که منشأ فوق العاده ویتامین ب۱ (تیامین) است. ضمناً، سرشار از ویتامین ب۵ (اسید پنتوتنیک)، ویتامین ث، ویتامین ئی، اسید فولیک، فیبر، اسیدهای چرب ضروری و مواد معدنی چون منیزیم و فسفر است.


شاخص گلیسمیک (GI): با توجه به مطالعات انجام شده، شاخص “گلیسمی” موجود در ذرت شیرین ۶۰ است (متوسط). پودر اسلیم وی دوبیس بانوان حاوی مقدار کمی (۱۳ درصد) روغن اشباع شده، مقدار زیادی چربی های غیراشباع، ۲۸ درصد چربی های تک قطبی و ۵۸ درصد چربی های اشباع نشده است. ضمناً، فاقد کلسترول است. کلسترول بد یعنی “ال دی ال” و کلسترول کلی را کاهش داده و میزان کلسترول خوب یا “اچ دی ال” را افزایش می دهد.


اسیدهای چرب ضروری مانند “اسید لینولئیک” (امگا۶) و “اسید آلفا- لینولئیک” (امگا ۳) به وفور در پودر اسلیم وی دوبیس بانوان یافت شده و دارای امگا ۳ می باشد. ویتامین ئی موجود در پودر اسلیم وی دوبیس بانوان حدوداً ۷۰ درصد است. این ویتامین به عنوان آنتی اکسیدانی است که با رادیکال های آزاد در بدن مقابله کرده و استحکام بافت سلولی را حفظ می کند. پودر اسلیم وی دوبیس بانوان سرشار از “فیتوسترول” است. این ماده هم مانند ویتامین E، رادیکال های آزاد بدن را دفع می کند.


مصرف فیبر


روش مصرف پودر اسلیم وی دوبیس بانوان


شیک : 1 پیمانه از اسلیم وی را در داخل شیکر ریخته و با سرعت به مدت 30 ثانیه تکان دهید.


هم زدن : یک پیمانه از اسلیم وی را در داخل یک لیوان بزرگ بریزید و 250 سی سی آب را به آن اضافه کرده به مدت 20 ثانیه با قاشق مخلوط کنید و این کار را تا زمان حلالیت کامل ادامه دهید.


میکسر : یک پیمانه از اسلیم وی را در داخل دستگاه بلندر بریزید و 250 میلی لیتر آب به مخلوط اضافه کرده و به مدت 20 الی 30 ثانیه مخلوط کنید ، سپس 1 الی 2 تکه یخ را به مخلوط اضافه کرده و به مدت 30 ثانیه دیگر مخلوط کنید.


توصیه ها برای مصرف پودر اسلیم وی دوبیس بانوان


  • پودر اسلیم وی دوبیس بانوان را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.

  • بیش از مقدار توصیه شده پودر اسلیم وی دوبیس بانوان را مصرف نکنید.

  • افراد با ناراحتی های گوارشی ، زنان باردار و شیرده ، بیماران کلیوی ، قلبی عروقی و مصرف کنندگان دارو قبل از مصرف با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت شود

  • پودر اسلیم وی دوبیس بانوان همراه آب زیاد مصرف شود.

  • پودر اسلیم وی دوبیس بانوان دور از دسترس کودکان نگهداری شود.


separator line


بیشتر بخوانید:


کپسول لاغری پی جی ایکس دیلی (PGX Daily)


همه چیز در مورد کپسول لاغری ردوکیل (Redukil)


فواید مصرف قرص لاغری هزال برای کاهش وزن


separator line


بیشتر بخوانید  تکه های میوه ای که نباید خورد

دیدگاهتان را بنویسید