حامد زمانی خواننده جوان سکته کرد +عکس



به گزارش دلگرم، تصویری در شبکه های اجتماعی خبر از بستری شدن حامد زمانی ، خواننده ایرانی دارد که در ۱۷ دی ماه ۹۹ بر اثر فشار و حملات عصبی و ایجاد اختلالات قلبی می دهد.


حامد زمانی خواننده انقلابی که سال‌ها در این عرصه فعالیت کرده و آثار زیادی را در کارنامه کاری خود دارد اکنون مدتی است به طور چشم‌گیری از فعالیت‌های خود کم کرده و می‌توان گفت چه در فضای مجازی و چه رسانه‌های داخلی، خبری از این هنرمند ارزشی که طرفداران زیادی به خصوص در میان نسل جوان انقلابی داشته، نیست.


با وجود عدم فعالیت حامد زمانی در فضای مجازی طی ماه‌های اخیر، به تازگی تصویری از وی منتشر شده و بسیاری را نگران حال این خواننده کرده است. هرچند حامد زمانی شخصا واکنشی به این موضوع نداشته و به دلیل عدم فعالیتش در فضای مجازی، آن را تأیید یا تکذیب نکرده اما تصویر و مطالبی که در شبکه ‎های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده خبر از بستری شدن حامد زمانی در بیمارستان در ۱۷ دی ماه ۹۹ بر اثر فشار و حملات عصبی و ایجاد اختلالات قلبی می‌دهد.


حامد زمانی دربیمارستان بستری شد


بیوگرافی حامد زمانی


  • نام:حامد زمانی

  • تاریخ تولد:1367/1/21

  • محل تولد:میمه اصفهان

  • تحصیلات:کارشناسی ارشد علوم سیاسی

  • همسر:الهه قرقانی


شهرت با تیتراژ


در سال 84 اولین آهنگ اش بنام زینت آسمون درباره امام حسین را خواند.


او علاوه بر خواندن برای امرار معاش ترانه سرایی و آهنگسازی نیز میکرد، در نهایت در سال 88 با خواندن تیتراژ برنامه سیاسی دیروز – امروز – فردا با ترانه ای که خودش ساخته بود مورد استقبال قرار گرفت.


فعالیت حرفه ای


اولین کار حامد زمانی به نام زینت آسمون در سال 1384 دربارهٔ حسین بن علی ساخته شد.


ترانه مرگ بر آمریکا


در 13 آبان 1392 ترانه ای از حامد زمانی به نام مرگ بر آمریکا در برابر سفارت سابق آمریکا در ایران رونمایی شد. این ترانه با شعر محمد مهدی سیار و همکاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده بود. واشینگتن پست به نقل از آسوشیتد پرس در این باره نوشت:تندروها در ایران به امید آن که میزان خشم را در جریان مذاکرات هسته ای با قدرت های غربی بالا ببرند، در مقابل سفارت سابق آمریکا در تهران از دو ترانه مرگ بر آمریکا رونمایی کردند. این ترانه ها در روز شنبه، پیش از تظاهرات گسترده و از پیش برنامه ریزی شده روز دوشنبه که به مناسبت سالگرد اشغال سفارت آمریکا در سال 1979 ترتیب داده شده بود، اجرا شدند.


بیشتر بخوانید  چهره متفاوت و جوان بازیگر تلویزیون در 58 سالگی!

دیدگاهتان را بنویسید