راههای گرفتن اقامت کار آفرینی در ایتالیا در سال ۲۰۱۸



کارآفرینی و ثبت شرکت در ایتالیا را می توان از 2طریق انجام داد. در حالت اول که شخص تمام مراحل کارآفرینی در ایتالیا را انجام میدهد ؛ اولین مسئله در مورد کارآفرینی در ایتالیا این است که بر طبق تجربه فرد و کسب و کاری که در کشور خود داشته و یا به واسطه تحصیلاتی که گذرانده است در مورد یک شغل مشخص و یا یک بیزینس ( تجارت مشخص ) پروپوزالی ( طرح اولیه ) نوشته شود .


و نوع بیزینس ، هدف از و چگونگی انجام کار باید در پروپوزال مشخص باشد . این مرحله بسیار مهم است زیرا با توجه به طرح اولیه شخص است که اداره مهاجرت ممکن است این طرح را قبول کند و با اقامت شخص موافقت نماید یا ممکن است که طرح را قبول نکند . بنابراین باید در نوشتن طرح اولیه با اطلاعات کامل و آگاهی عمل نمایی


اقامت کار آفرینی در ایتالیا


در کشور ایتالیا سه نوع کارآفرینی وجود دارد:



1. کار آفرینی با مسئولیت محدود (SRL)


این نوع کار آفرینی بالا ترین طرفدار را در این انواع کار آفرینی ها به خود اختصاص داده است . برای کار آفرینی در این شکل شما می توانید با کمتر از مبلغ ۱۰٫۰۰۰ یورو کار آفرینی خود را اجرایی نمایید . در این نوع کار آفرینی هیچگونه ممانعتی برای تعداد سهام دار ایجاد نمی کند و هر تعداد کار آفرین که بخواهد می تواند از این نوع کار آفرینی انجام دهد . در این نوع کار آفرینی حسابرسی به شکل سال به سال انجام می پذیرد . این نوع کار آفرینی به صورت کوچک می باشد .

بیشتر بخوانید  آشنایی با مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه


این شکل کار آفرینی برای حداقل یک مدیر برای هر کار آفرینی مورد نیاز می باشد . با این شرایط خوب است که کمتر از دو سهام دار در نوع کار آفرینی ورود کند . در این شکل می بایست در مورد کار آفرینی از ‘Società Uninominale’ بهره خواهد برد . که عموما بدون محدود تلقی می شود .


2. کار آفرینی سهامی عام ( SPA )


این نوع کار آفرینی عموما برای شرکت های بزرگ و متوسط است . کمترین هزینه برای کار آفرینی در ایتالیا مبلغ ۱۲۰٫۰۰۰ یورو می باشد . همچنین برای کمترین حالت یک مدیر برای این کار آفرینی معرفی شود . در این نوع کار آفرینی محدودیت خاصی برای تعداد افراد اقدامی برای کارکنان سهام دار بین المللی نمی باشد . حساب رسی کار فرما بعد از کار آفرینی شروع خواهد شد .


یک کار آفرین SPA مشابه به یک PLC در انگلیس می باشد ، و راه با اعتبار کار آفرینی در ایتالیا می باشد . این در واقع یک کار آفرین سهام که سهام نشان می دهد به شکل عمومی ، و یا از راه یک نظر خصوصی به بنیان گزاران آن . همچنین کمتر ین میزان سرمایه در آن ۵۰٫۰۰۰ € می باشد .


یک دفتر واقعی مورد نیاز نیست و یک دفتر مجازی کافی خواهد بود.


همچنین هیچ حدودی در تعداد سهام داران خارجی نمی باشد .


دارایی حساب رسی با ثبت نام از کار آفرینان نهایی می شود .


3. ثبت شعب شرکت کار آفرین


در این نوع کار آفرینی فقط یک مدیر معرف می شود . در حالتی که شرکت ثانویه در ایتالیا باشد و شرکت اصلی در کشور ی دیگر قرار بگیرد باید تمام بدهی های مالیاتی را شرکت اصلی بپردازد و نیازی برای گزارش مالی نمی باشد ،تنها می بایست حساب شرکت باز بماند .

بیشتر بخوانید  آدرس و تلفن خانه معلم دیلم + نحوه رزرو خانه معلم


طی مراتبی که برای ثبت شعبه در ایتالیا باید طی نمود ، اگر فرد قصد راه اندازی یک کسب و کار در ایتالیا را داشته باشد این کارآفرینی می تواند بهترین گزینه برای ایجاد لینک بزرگی با سایر کشور ها و مناطق اقتصادی باشد . موارد قابل توجه در این شکل کار آفرینی این می باشد که تمام مورد های حقوقی شرکت بر عهده شعبه اصلی می باشد . همچنین حداقل یک مدیر لازم می باشد . در این نوع حساب باید حفظ شود اما هیچ گزارشی مورد نیاز وجود دارد. شعبه باید یک نماینده قانونی ا در ایتالیا که مستقر باشد منصوب کند.همینطور یک دفتر ثبت نام برای شعب نیاز است .


اقامت کار آفرینی در ایتالیا


مدارک مورد نیاز برای کار آفرینی در شعبه


مدارک باید بر اساس با اسناد پایان نامه قانون ایتالیا ترجمه شود و شامل :


  1. گواهینامه کار آفرینی مادر .

  2. گواهینامه از اختلاط .

  3. تفاهمنامه و اساسنامه .

  4. نام های مدیر های شرکت و دبیر .


بعد از ثبت نام کامل شده ، اداره مالیات یک کد مالیاتی ID نو به شعب ( کد مالیاتی) و کد مالیات بر ارزش افزوده (partita IVA) را باز می کند.


کار آفرینی در کشور ایتالیا ، پیچیدگی های خاص خود را دارد ، از این رو توصیه میکنیم با اطلاعاتی بیشتر و دقیق تر ورود نمایید .


کشور ایتالیا در زمینه کار آفرینی از سرمایه گذاران خارجی استقبال می نماید . در کشور ایتالیا در حال حاضر گام های بسیار خوبی در زمینه پیشبرد خود برای ترقی و بستر سازی برای جذب سرمایه گذار انجام داده است .


از مهم ترین مزایای کار آفرینی در ایتالیا می توان به :


  1. شرکت و معافیت های مالیاتی محلی به مدت ده سال در مناطق بیکاری بالا

  2. کمک های مالی تحقیق و توسعه پوشش تا ۵۰ درصد از کل هزینه های R & D

  3. وام های کم بهره برای شرکت مشوق صادرات کالا ایتالیایی


بطور کلی کارآفرینی در ایتالیا گزینه ای مناسب است اما خطر ها و ریسک هایی دارد که اگر از قانون آگاهی نداشته باشید ممکن است تمام سرمایه شما از دست برود و این برای شما یک سر افکندگی ایجاد کند. بنابر این جهت اینکه از طریق امن این پروسه انجام شود حتما با کارشناسان موسسه حقوقی عدالت پارس تماس حاصل نمایید.


اقامت کار آفرینی در ایتالیا


بیشتر بخوانید :


چگونه میتوان ویزای کاری به آذربایجان گرفت ؟


هر آنچه که باید درمورد کیس پناهندگی باید بدانید!


کاربر گرامی چنانچه این مطلب برای شما مفید بوده لایک کنید ، یا راهکاری دیگری دارید با دیگر کاربران مجله دلگرم به اشتراک بگذارید.


تهیه و گردآوری مجله دلگرم


جهان باورصاد


بیشتر بخوانید  سفری لوکس به کشوری زیبا و ثروتمند(سنگاپور) به همراه عکس

دیدگاهتان را بنویسید