۱۱ عطر برتر زنانه در سال ۲۰۱۹



مجله دلگرم | بهترین عطر های زنانه سال 2019 را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. برندهای عطر زیادی در بازار وجود دارند اما آیا تمام انها برای شـما مناسب اند؟ جدا از سلیقه شخصی، برخی عطرها هستند کـه باید در زمان مناسب خود مصرف شوند. بعنوان مثال عطری کـه شـما برای تابستان استفاده می‌کنید با عطری کـه برای پاییز یا زمستان میزنید، فرق دارد.


بهترین عطر زنانه کدام است؟


عطر زنانه 2019 ، بهترین عطر زنانه


عطر والنتینو والنتینا بلاش Valentino Valentina Blush


این عطر خوش رایحه با بطری واقعا شکیل و زیبا توسط ولنتینو در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد اما همچنان از پرطرفدار ترین هاست. نت ابتدایی این عطر گیلاس و فلفل صورتی است. رایحه لذت بخش شکوفه های پرتقال در نت میانی این عطر ما را به یاد روزهای بهاری می اندازد و در نت پایانی این عطر رایحه پرالین را حس می کنیم. در حالت کلی رایحه این عطر شیرین است و برای کسانی که این رایحه ها را دوست دارند بهترین پیشنهاد می باشند.


Valentino Valentina Blush


عطر میس دیور Miss Dior


عطر میس دیور دارای رایحه ملایم و شیرین است. Miss Dior عطری است که به طور اختصاصی برای خانم ها ساخته شده و بیشتر مناسب خانم های جوان است. نت ابتدایی این عطر نارنگی ماندارین است. در نت میانی این عطر زرد آلو، رز، گل صد تومنی و هلو وجود دارد و نت پایانی این عطر با رایحه مشک به پایان می رسد.


Miss Dior


عطر دولچه اند گابانا د وان Dolce&Gabbana The One


امیلیا کلارک بازیگر مشهور سریال بازی تاج و تخت با حضور در کمپین تبلیغاتی این عطر باعث شد که این عطر بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گیرد. این عطر زنانه دارای رایحه بسیار وسوسه انگیز و جذاب است. در نت ابتدایی این عطر لیچی، ماندارین ایتالیایی، هلو و ترنج قرار دارد. در نت میانی عطر سوسن، آلو برقانی و در نت پایانی این عطر عنبر، مشک و وانیل وجود دارد.

بیشتر بخوانید  ترفندهای رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه


Dolce&Gabbana The One


عطر الی ساب گرل آف ناو Elie Saab Girl of Now


اگر می خواهید به عزیزان خود عطر هدیه دهید می توانید ، Elie Saab Girl of Now با بطری بسیار زیبا بهترین پیشنهاد است. این عطر رایحه ای است از گل های شرقی که در رایحه آن شکوفه های پرتقال با نت های گیاهی نعناع و بادام آمیخته شده است.


Elie Saab Girl of Now


عطر گوچی بلوم Gucci Bloom


میشل آلساندرو بعد از این که سمت مدیریت جدید گوچی را بر عهده گرفت این عطر را تولید کرد. Bloom دارای رایحه گلی، پودری است و مناسب خانم هایی است که به رایحه گل یاس و مریم علاقه دارند. این عطر از رایحه گل های مریم، یاس و زنبق تشکیل شده و بسیار ظریف و زنانه است.


Gucci Bloom


عطر توییلی د هرمس Twilly d’Hermès


این عطر خوش رایحه توسط برند مشهور هرمس در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد. در نت ابتدایی این عطر زنجبیل در نت میانی گل مریم و درنت پایانی چوب صندل سفید قرار دارد که رایحه گل های خوشبو را در ذهن تداعی می کند.


Twilly d’Hermès


عطر زدیگ اند ولتایر جاست راک Zadig & Voltaire Just Rock


برند Zadig & Voltaire برای اولین بار در سال ۲۰۱۶، دو عطر مردانه و زنانه را به بازار عرضه کرد که از آن استقبال بی نظیری صورت گرفت. این برند در سال ۲۰۱۷ این دو عطر را با همان رایحه مجددا تولید کرد. امسال (2019) هم این عطر همچنان مد است و افراد زیادی از آن استفاده میکنند. عطر زنانه این برند دارای نت های چوبی، نعنای هندی، وانیل، مریم و یاس است.

بیشتر بخوانید  آرایش موی ساده دخترانه به همراه بافت تاجی


Zadig & Voltaire Just Rock


عطر ژان پل گوتیر اسکندال Jean Paul Gaultier Scandal


این عطر به معنای واقعی کلمه خاص است. نت های این عطر از پرتقال خونی، عسل، نعناع هندی، یاسمن و خامه تشکیل شده است.این عطر انتخاب مناسبی برای زنانی است که به شکستن کلیشه علاقه دارند.


Jean Paul Gaultier Scandal


عطر ویکتوریاز سکرت لاو Victoria’s Secret Love


این عطر نماد عشق است. عطری با رایحه ملایم و ماندگار که در نت های ابتدایی با کاج ژونیپر آغاز می شود. نت میانه دارای رایحه زرد آلو و شکوفه آن و در نت پایانی دارای رایحه گل پنبه را حس می کنیم.


Victoria’s Secret Love


عطر امپریو آرمانی بیکاز ایتس یو Emporia Armani Because It Is You


رایحه این عطر ترکیب گلی و میوه ای است. در نت اولیه این عطر تمشک، لیمو ترش و بهار نارنج حس می کنیم. در نت های میانی رز و در نت های پایانی وانیل و مشک قرار دارند.


Emporia Armani Because It Is You


عطر آون ایو دوئت Avon Eve Duet


عطر Avon Eve Duet رایحه ای گلی و میوه ای دارد که دومین بخش این عطر مربوط به کمپانی آون می باشد (قسمت زرد رنگ). نت های ابتدایی این عطر شکوفه سیب و نارنگی کلمانتین است. در نت های میانی این عطر یاس و نیلوفر آبی را حس می کنید و در نت های پایانی آن عنبر و نت های چوبی قرار داده شده است.


Avon Eve Duet


بیشتر بخوانید:


عطر خنک زنانه – عطرهای تابستانی زنانه با ماندگاری بالا


۱۳ عطر زنانه با رایحه گل , خوشبوترین عطرها با بوی گلها

بیشتر بخوانید  نکاتی مهم در آرایش چشم ها


۱۰ عطر و ادکلن برتر و پرفروش زنانه لانکوم (Lancome)


معرفی ۱۲ عطر گرم و شیرین زنانه وسوسه انگیز برای فصل زمستان


برخی از خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید


۱۱ تا از پرطرفدارترین عطرهای زنانه نارسیس رودریگز + قیمت


خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه بهار ۲۰۱۷


لیست قیمت انواع عطر زنانه (۱۹ دی ۱۳۹۷)



چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید